Opti Digital nowym członkiem IAB Polska

02/11/2022
Agencja Opti Digital dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska.

Opti Digital jest strategicznym partnerem technologicznym w obszarze optymalizacji powierzchni reklamowej i monetyzacji programmatic. Dzięki narzędziom Business Intelligence, Opti Digital optymalizuje rentowność serwisów internetowych i pomaga wydawcom podejmować właściwe decyzje odnośnie ich strategii reklamowej.

W zakres technologi Opti Digital wchodzą m.in:

  • Inteligentne Tagi reklamowe umożliwiające monitorowanie nacisku reklamowego, jakości zasobów reklamowych i testowania A/B.
  • Rozwiązania Header Bidding dla Web, AMP, Aplikacji mobilnych (Display i Video In-Stream).
  • Kompletne narzędzie umożliwiające analizę wyników reklamowych.

W ciągu ostatnich kilku lat, sektor reklamy internetowej stał się coraz bardziej złożony. Na rynku powstało wiele nowych podmiotów, ograniczeń oraz innowacji technicznych. Choć nie jest to ich główna działalność, niezależnym wydawcom i grupom medialnym coraz trudniej jest skutecznie optymalizować przychody reklamowe. To właśnie dzięki tym obserwacjom w 2018 roku powstało Opti Digital. Od 4 lat dzięki zaawansowanym technologiom i narzędziom Business Intelligence skutecznie pomagamy wydawcom maksymalizować przychody reklamowe i podejmować właściwe decyzje dla ich mediów.
Dołączając do IAB Polska chcemy wykorzystać możliwości promowania najlepszych praktyk i standardów branży w zakresie optymalizacji powierzchni reklamowej. Mamy również nadzieję na wymianę wiedzy i doświadczeń wraz z innymi podmiotami stowarzyszenia oraz uczestnictwo w ustalaniu najlepszych praktyk branży reklamowej Polsce.
– komentuje Martyna Szein, Country Manager, Opti Digital

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 220 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

 

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.