Opti Digital nowym członkiem IAB Polska

02/11/2022
Agencja Opti Digital dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska.

Opti Digital jest strategicznym partnerem technologicznym w obszarze optymalizacji powierzchni reklamowej i monetyzacji programmatic. Dzięki narzędziom Business Intelligence, Opti Digital optymalizuje rentowność serwisów internetowych i pomaga wydawcom podejmować właściwe decyzje odnośnie ich strategii reklamowej.

W zakres technologi Opti Digital wchodzą m.in:

  • Inteligentne Tagi reklamowe umożliwiające monitorowanie nacisku reklamowego, jakości zasobów reklamowych i testowania A/B.
  • Rozwiązania Header Bidding dla Web, AMP, Aplikacji mobilnych (Display i Video In-Stream).
  • Kompletne narzędzie umożliwiające analizę wyników reklamowych.

W ciągu ostatnich kilku lat, sektor reklamy internetowej stał się coraz bardziej złożony. Na rynku powstało wiele nowych podmiotów, ograniczeń oraz innowacji technicznych. Choć nie jest to ich główna działalność, niezależnym wydawcom i grupom medialnym coraz trudniej jest skutecznie optymalizować przychody reklamowe. To właśnie dzięki tym obserwacjom w 2018 roku powstało Opti Digital. Od 4 lat dzięki zaawansowanym technologiom i narzędziom Business Intelligence skutecznie pomagamy wydawcom maksymalizować przychody reklamowe i podejmować właściwe decyzje dla ich mediów.
Dołączając do IAB Polska chcemy wykorzystać możliwości promowania najlepszych praktyk i standardów branży w zakresie optymalizacji powierzchni reklamowej. Mamy również nadzieję na wymianę wiedzy i doświadczeń wraz z innymi podmiotami stowarzyszenia oraz uczestnictwo w ustalaniu najlepszych praktyk branży reklamowej Polsce.
– komentuje Martyna Szein, Country Manager, Opti Digital

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 220 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

 

Czytaj także

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.