Nowa publikacja Grupy Roboczej SEM – Poradnik dla internetowego reklamodawcy

08/06/2019
Pobierz przygotowany w ramach grupy roboczej SEM IAB „Poradnik dla internetowego reklamodawcy”.

Przygotowany w ramach grupy roboczej SEM IAB „Poradnik dla internetowego reklamodawcy” jest druga aktualizacją pierwszej edycji publikacji i dotyczy zmian na rynku SEM i narzędzi reklamowych 2016 – 2018r. Stanowi kompleksową prezentację podstawowych zasad prowadzenia działań marketingowych w wyszukiwarce Google, w sieciach reklamy kontekstowej, na Facebooku oraz na Youtubie.

Publikacja przeznaczona jest przede wszystkim dla marketerów, którzy potrzebują prostego i przejrzystego wyjaśnienia zasad funkcjonowania wybranych internetowych narzędzi reklamowych. Może być przydatnym podręcznikiem dla pracowników działów marketingu i reklamy oraz dla osób zaczynających pracę w branży reklamowej. Stanowi dobry materiał szkoleniowy do programu certyfikacyjnego DIMAQ (Digital Marketing Qualification) prowadzonego przez IAB Polska.

W poradniku, oprócz sporej części poświęconej wyszukiwarce Google, pojawiają się takie zagadnienia jak SEO, content marketing, kampanie PPC na Facebooku, możliwości reklamowe YouTube, kompleksowe rozwiązania reklamowe oraz sporo treści dotyczących planowania, analizowania i optymalizacji prowadzonych działań reklamowych.

Publikacja przygotowana przez Grupę Roboczą SEM

Poradnik jest w formacie PDF i można go pobrać tutaj: Pobierz Poradnik Dla Internetowego Reklamodawcy

Czytaj także

Patronat: Twój pierwszy milion ze strategią SEO&Content — jak monetyzować działania marketingowe w biznesie | Darmowy webinar

Patronat: Twój pierwszy milion ze strategią SEO&Content — jak monetyzować działania marketingowe w biznesie | Darmowy webinar

Cube Group & SEMSTORM & WhitePress zapraszają na bezpłatny webinar. Chcesz poznać genialne sposoby na zwiększenie sprzedaży dzięki działaniom SEO&Contentu? Już 27 września o 10:00 zarezerwuj swój czas w kalendarzu na bezpłatny webinar organizowany przez Cube Group, SEMSTORM i WhitePress. Zebraliśmy ekspertów z branży, którzy podzielą się swoją wiedzą na temat monetyzowania działań marketingowych. Jesteśmy patronem honorowym wydarzenia.

Patronat: Pro Experts Days

Patronat: Pro Experts Days

Pro Experts Days to wydarzenie organizowane przez ekspertów branży digital marketingu, kierowane do środowiska marketingowego i biznesowego. Patronat honorowy nad wydarzeniem objął IAB Polska.