Nowa publikacja Grupy Roboczej SEM – Poradnik dla internetowego reklamodawcy

08/06/2019
Pobierz przygotowany w ramach grupy roboczej SEM IAB „Poradnik dla internetowego reklamodawcy”.

Przygotowany w ramach grupy roboczej SEM IAB „Poradnik dla internetowego reklamodawcy” jest druga aktualizacją pierwszej edycji publikacji i dotyczy zmian na rynku SEM i narzędzi reklamowych 2016 – 2018r. Stanowi kompleksową prezentację podstawowych zasad prowadzenia działań marketingowych w wyszukiwarce Google, w sieciach reklamy kontekstowej, na Facebooku oraz na Youtubie.

Publikacja przeznaczona jest przede wszystkim dla marketerów, którzy potrzebują prostego i przejrzystego wyjaśnienia zasad funkcjonowania wybranych internetowych narzędzi reklamowych. Może być przydatnym podręcznikiem dla pracowników działów marketingu i reklamy oraz dla osób zaczynających pracę w branży reklamowej. Stanowi dobry materiał szkoleniowy do programu certyfikacyjnego DIMAQ (Digital Marketing Qualification) prowadzonego przez IAB Polska.

W poradniku, oprócz sporej części poświęconej wyszukiwarce Google, pojawiają się takie zagadnienia jak SEO, content marketing, kampanie PPC na Facebooku, możliwości reklamowe YouTube, kompleksowe rozwiązania reklamowe oraz sporo treści dotyczących planowania, analizowania i optymalizacji prowadzonych działań reklamowych.

Publikacja przygotowana przez Grupę Roboczą SEM

Poradnik jest w formacie PDF i można go pobrać tutaj: Pobierz Poradnik Dla Internetowego Reklamodawcy

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.