Nowa publikacja Casebook Content – Dobre praktyki realizacji kampanii

01/22/2020
Nowa publikacja przygotowana przez Grupę Roboczą Content Marketing i Reklama Natywna działającą w ramach IAB Polska. Zawiera 10 case studies
„Casebook Content – Dobre praktyki realizacji kampanii” to nowa publikacja przygotowana przez Grupę Roboczą Content Marketing i Reklama Natywna działającą w ramach IAB Polska. Zawiera 10 case studies takich marek jak: Orange, Mitsubishi, Okocim, Coca-Cola, czy Lenovo, które osiągnęły swój cel poprzez skuteczne zastosowanie dobrych praktyk content marketingowych.
Przez ostatnie kilka lat działania contentowe wyrosły nie tylko na jedno z kluczowych narzędzi w arsenale współczesnego marketera, ale niejednokrotnie stawały się główną osią strategii komunikacyjnych. Nie bez przyczyny też content marketing jest wymieniany jako element rewolucji w komunikacji digitalowej obok takich rozwiązań, jak AI, voice search, czy chatboty.

Tworzenie personalizowanych, a co ważniejsze wartościowych treści to klucz do nawiązania unikatowej relacji na linii odbiorca marka, wybicia się z szumu informacyjnego i wzmocnienia pozycji oraz pożądanego wizerunku. Mnogość form w których można przebierać tworząc strategie content marketingowe, dodatkowo uatrakcyjnia ten model komunikacji.

Stworzenie dobrej kampanii contentowej nie jest łatwe, ale jak najbardziej możliwe! Pokazują to projekty zebrane w tym Casebooku. Znajdziesz tu opisy zrealizowanych w ostatnich dwóch latach kampanii, które nie tylko wyróżniają się interesującym konceptem, ale także doskonale zmapowanymi potrzebami odbiorców i dopasowaniem kanałów dotarcia i co najważniejsze wszystkie te projekty cechuje wysoka efektywność i fakt, że osiągnęły, a nawet przekraczały zakładane cele.

A chyba właśnie o to tak naprawdę wszystkim chodzi, prawda? To co, przekręcasz stronę i wchodzisz wraz z nami do fascynującego świata content marketingu?

Czytaj także

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Czy wciąż mamy do czynienia z duopolem w polskich social mediach? Jaka jest charakterystyka użytkowników poszczególnych platform i jaką strategię reklamową warto obrać, aby dotrzeć do konkretnych grup odbiorców? Do rąk czytelników trafiła trzecia edycja raportu „Social media 2025”, dostarczająca wyczerpujących danych na temat rodzimego rynku mediów społecznościowych.

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Podsumowanie kluczowych wydarzeń i trendów minionego roku oraz prognozy na rok 2025 znajdziesz w opublikowanym właśnie Raporcie Strategicznym Internet 2024/202025 – najważniejszym corocznym podsumowaniu polskiej branży digital. Raport dostępny jest jako serwis www oraz klasyczny PDF.