NOVITZKY GROUP dołącza do IAB Polska

01/25/2021
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza NOVITZKY GROUP - fIrma z ponad 10-letnim doświadczeniem na rynku, świadcząca kompleksową obsługę dla międzynarodowych oraz polskich przedsiębiorstw a także klientów indywidualnych.

NOVITZKY GROUP współpracuje z markami, które reprezentują branże dóbr luksusowych, rozrywkowe, technologii informatycznych, mediów, reklam, telekomunikacji, kultury i sztuki i wielu innych. Doświadczenie NOVITZKY GROUP pokazuje, że klienci mogą zapomnieć o problemach i skupić się na rozwiązaniach. Dodatkowo dostają dostęp do zespołu ekspertów, którzy od samego początku dbają o to, aby zrealizować marzenia swoich klientów. Firma działa w obszarach: digital, public relations, events, creative, consulting, human resources, concierge, management.

Skupiamy się na tym, ile możemy dać naszym klientom, analizując cały biznes oraz grupę docelową. Znajdujemy obszary, które wymagają poprawy i wracamy ze szczegółowym planem gry. Naszym celem jest sukces naszych klientów, dlatego używamy narzędzi, które pokazują, ile pieniędzy mogą przynieść do danego biznesu, dzięki marketingowi online.
Dołączając do IAB Polska pragniemy dzielić się zdobytą wiedzą, jak i wymieniać doświadczeniami z pozostałymi członkami. Wierzymy, że znalezienie się w tak znamienitym gronie przedsiębiorstw, pomoże nam w dalszym rozwoju firmy jak i marketingu online w Polsce.

– Piotr Nowicki, Właściciel NOVITZKY GROUP

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. Więcej informacji TUTAJ.

Czytaj także

Marketing w wyszukiwarkach dla NGO – najnowsza publikacja Grupy Roboczej SEM IAB Polska

Marketing w wyszukiwarkach dla NGO – najnowsza publikacja Grupy Roboczej SEM IAB Polska

O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.