Najciekawsze kampanie w najnowszej publikacji Grupy Roboczej E-commerce

01/10/2020
Casebook E-Commerce to publikacja stworzona przez grupę roboczą E-commerce działającą w ramach IAB Polska. Jest to zbiór 8 ciekawych case studies kampanii e-commerce, zróżnicowanych pod względem celów i sposobów dążenia do ich osiągnięcia, przedstawionych w przystępnej, graficznej formie. Przedstawiciele organizacji członkowskich IAB Polska dostrzegają w codziennej pracy potrzebę ustandaryzowania wiedzy i definicji związanych z e-commerce, […]

Casebook E-Commerce to publikacja stworzona przez grupę roboczą E-commerce działającą w ramach IAB Polska. Jest to zbiór 8 ciekawych case studies kampanii e-commerce, zróżnicowanych pod względem celów i sposobów dążenia do ich osiągnięcia, przedstawionych w przystępnej, graficznej formie.

Przedstawiciele organizacji członkowskich IAB Polska dostrzegają w codziennej pracy potrzebę ustandaryzowania wiedzy i definicji związanych z e-commerce, obszaru wykazującego w ostatnich latach dużą dynamikę wzrostu i rosnące zainteresowanie marketerów. Dlatego tak istotne jest systematyzowanie najnowszych trendów e-handlu i wskazywanie najlepszych sposobów ich wykorzystania.

W casebook’u znajdziesz przegląd najlepszych praktyk i najbardziej efektywnych kampanii realizowanych dla e-commerców z wielu branż w ostatnich latach. Eksperci reprezentujący różne firmy dzielą się wiedzą, w jaki sposób przy wykorzystaniu różnorodnych narzędzi i kanałów marketingowych realizować określone cele podmiotów e-handlu. Podpowiadają też, jak efektywnie dywersyfikować źródła pozyskiwania sprzedaży online, by osiągać wzrost przychodu i poprawiać wyniki programu sprzedażowego wdrażając odpowiedni model atrybucji oraz na co zwrócić uwagę tworząc wersję mobile platformy e-commerce.

Z publikacji dowiesz się też, czy działaniami na blogu firmowym można skutecznie dotrzeć do nowych użytkowników i zainspirować ich do zakupu produktu / usługi oraz jak niestandardowy pomysł charytatywny może wyróżnić ofertę w okresie przedświątecznym i zwiększyć sprzedaż przez Allegro.

Przeczytasz również o tym, jak efektywnie wykorzystać Customer Data Platform i Machine Learning do zwiększania sprzedaży online.

Treść poradnika stanowi dobry materiał szkoleniowy do programu certyfikacyjnego DIMAQ.

Pobierz publikację

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.