Nagrody IAB Europe MIXX & Research Awards 2019 wręczone!

06/12/2019
4 czerwca, w Zamku Ujazdowskim w Warszawie, odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród IAB Europe MIXX & Research Awards 2019. Jest to międzynarodowy konkurs nagradzający najlepsze kampanie, które nie tylko pokazują najskuteczniejsze obecnie działania digital marketingowe, ale także edukują i inspirują poprzez prezentację nowych rozwiązań i trendów.

4 czerwca, w Zamku Ujazdowskim w Warszawie, odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród IAB Europe MIXX & Research Awards. Jest to międzynarodowy konkurs nagradzający najlepsze kampanie, które nie tylko pokazują najskuteczniejsze obecnie działania digital marketingowe, ale także edukują i inspirują poprzez prezentację nowych rozwiązań  i trendów.

Wręczenie nagród IAB Europe MIXX & Research Awards  było częścią konferencji Interact 2019: Growing change. Changing growth organizowanej przez IAB Europe, we współpracy z IAB Polska.

 

W tym roku nagrody zostały przyznane w 13 kategoriach, a aż pięć z nich powędrowało do polskich agencji:

  • Złota statuetka dla Mindshare Polska za kampanię dla Castoramy, w kategorii Effective Use of Data, pt.: „CASTORAMA INSPIRES”
  • Złota statuetka dla Reprise i Initiative za kampanię dla Orange Polska, w kategorii Lead Generation Direct Response
  • Srebrna statuetka dla Mosqi.to, w kategorii Search Advertising, za kampanię dla pt.: „Painless banking for everybody” dla Banku ING
  • Brązowa statuetka dla Gong, w kategorii Virtual and Augmented Reality, za kampanię dla Tymbarku – „Tymbark – Funbot”.
  • Brązowa statuetka dla Mindshare Polska za kampanię dla AXE, pt.: „WHAT’S YOUR MAGIC”, w kategorii Social Media

Laureatom serdecznie gratulujemy!!!

Pełne wyniki konkursu MIXX & Research Awards: TUTAJ

ZOBACZ FOTORELACJĘ >>

 

Czytaj także

Zbiór Dobrych Praktyk SEM 2021. Pobierz najnowszą publikację IAB Polska!

Zbiór Dobrych Praktyk SEM 2021. Pobierz najnowszą publikację IAB Polska!

Zbiór Dobrych Praktyk SEM 2021 to kompendium zaleceń branżowych, które regulują standardy prowadzenia kampanii linków sponsorowanych (Google Ads) począwszy od etapu ofertowania poprzez realizację usługi, aż do momentu raportowania. Publikacja została przygotowana przez członków Grupy Roboczej SEM IAB Polska.

Patronat IAB: Mobile Trends for Commerce już 29 czerwca!

Patronat IAB: Mobile Trends for Commerce już 29 czerwca!

W ciągu dwóch lat sytuacja na świecie spowodowała rewolucję w zakupach mobilnych. Dzięki temu w większym stopniu wdrażane są innowacyjne rozwiązania w aplikacjach mobilnych, udoskonalane są również procesy marketingowe dla klientów e-sklepów. Wszystko po to, żeby przyciągnąć klienta i odnieść sukces w biznesie. Mobile Trends Conference to wydarzenie, które skupia wszystkich sprzedających za pomocą kanału e-commerce i w mobile. Wydarzenie objęte jest patronatem IAB Polska.

Ponad 70 ekspertów o biznesie i marketingu w post-pandemicznym świecie. Forum IAB 2021 za nami!

Ponad 70 ekspertów o biznesie i marketingu w post-pandemicznym świecie. Forum IAB 2021 za nami!

Ponad 70 prelegentów oraz 3 dni pełnych emocji prelekcji i dyskusji na temat tego, jak będzie wyglądał post-pandemiczny świat w odniesieniu do relacji z konsumentami, modelów biznesowych i reklamowych, zjawisk czy trendów – to bilans Forum IAB 2021. Tegoroczna edycja najbardziej inspirującej konferencji marketingowej w Polsce odbyła się 8-10 czerwca i przebiegła pod hasłem OdNowa. Redefinicja czy reset?.