Nagrody IAB Europe MIXX & Research Awards 2019 wręczone!
06/12/2019
4 czerwca, w Zamku Ujazdowskim w Warszawie, odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród IAB Europe MIXX & Research Awards 2019. Jest to międzynarodowy konkurs nagradzający najlepsze kampanie, które nie tylko pokazują najskuteczniejsze obecnie działania digital marketingowe, ale także edukują i inspirują poprzez prezentację nowych rozwiązań i trendów.
4 czerwca, w Zamku Ujazdowskim w Warszawie, odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród IAB Europe MIXX & Research Awards. Jest to międzynarodowy konkurs nagradzający najlepsze kampanie, które nie tylko pokazują najskuteczniejsze obecnie działania digital marketingowe, ale także edukują i inspirują poprzez prezentację nowych rozwiązań i trendów.
Wręczenie nagród IAB Europe MIXX & Research Awards było częścią konferencji Interact 2019: Growing change. Changing growth organizowanej przez IAB Europe, we współpracy z IAB Polska.
W tym roku nagrody zostały przyznane w 13 kategoriach, a aż pięć z nich powędrowało do polskich agencji:
Złota statuetka dla Mindshare Polska za kampanię dla Castoramy, w kategorii Effective Use of Data, pt.: „CASTORAMA INSPIRES”
Złota statuetka dla Reprise i Initiative za kampanię dla Orange Polska, w kategorii Lead Generation Direct Response
Srebrna statuetka dla Mosqi.to, w kategorii Search Advertising, za kampanię dla pt.: „Painless banking for everybody” dla Banku ING
Brązowa statuetka dla Gong, w kategorii Virtual and Augmented Reality, za kampanię dla Tymbarku – „Tymbark – Funbot”.
Brązowa statuetka dla Mindshare Polska za kampanię dla AXE, pt.: „WHAT’S YOUR MAGIC”, w kategorii Social Media
Laureatom serdecznie gratulujemy!!!
Pełne wyniki konkursu MIXX & Research Awards: TUTAJ
Cinema City w Westfield Arkadia w Warszawie będzie 14 maja miejscem konferencji „Razem do mety”, którą po raz trzeci zorganizuje dom mediowy Sigma BIS. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydarzeniem.
Zapraszamy do pobrania Przewodnika po sztucznej inteligencji 2024 przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej AI IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące wdrożenia AI w firmie pod kątem działań marketingowych. Publikacja dostępna jest w dwóch wersjach – jako interaktywny dokument online oraz klasyczny pdf.
CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.