Nagrody IAB Europe MIXX & Research Awards 2019 wręczone!

06/12/2019
4 czerwca, w Zamku Ujazdowskim w Warszawie, odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród IAB Europe MIXX & Research Awards 2019. Jest to międzynarodowy konkurs nagradzający najlepsze kampanie, które nie tylko pokazują najskuteczniejsze obecnie działania digital marketingowe, ale także edukują i inspirują poprzez prezentację nowych rozwiązań i trendów.

4 czerwca, w Zamku Ujazdowskim w Warszawie, odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród IAB Europe MIXX & Research Awards. Jest to międzynarodowy konkurs nagradzający najlepsze kampanie, które nie tylko pokazują najskuteczniejsze obecnie działania digital marketingowe, ale także edukują i inspirują poprzez prezentację nowych rozwiązań  i trendów.

Wręczenie nagród IAB Europe MIXX & Research Awards  było częścią konferencji Interact 2019: Growing change. Changing growth organizowanej przez IAB Europe, we współpracy z IAB Polska.

 

W tym roku nagrody zostały przyznane w 13 kategoriach, a aż pięć z nich powędrowało do polskich agencji:

  • Złota statuetka dla Mindshare Polska za kampanię dla Castoramy, w kategorii Effective Use of Data, pt.: „CASTORAMA INSPIRES”
  • Złota statuetka dla Reprise i Initiative za kampanię dla Orange Polska, w kategorii Lead Generation Direct Response
  • Srebrna statuetka dla Mosqi.to, w kategorii Search Advertising, za kampanię dla pt.: „Painless banking for everybody” dla Banku ING
  • Brązowa statuetka dla Gong, w kategorii Virtual and Augmented Reality, za kampanię dla Tymbarku – „Tymbark – Funbot”.
  • Brązowa statuetka dla Mindshare Polska za kampanię dla AXE, pt.: „WHAT’S YOUR MAGIC”, w kategorii Social Media

Laureatom serdecznie gratulujemy!!!

Pełne wyniki konkursu MIXX & Research Awards: TUTAJ

ZOBACZ FOTORELACJĘ >>

 

Czytaj także

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.