Nagrody IAB Europe MIXX & Research Awards 2019 wręczone!

06/12/2019
4 czerwca, w Zamku Ujazdowskim w Warszawie, odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród IAB Europe MIXX & Research Awards 2019. Jest to międzynarodowy konkurs nagradzający najlepsze kampanie, które nie tylko pokazują najskuteczniejsze obecnie działania digital marketingowe, ale także edukują i inspirują poprzez prezentację nowych rozwiązań i trendów.

4 czerwca, w Zamku Ujazdowskim w Warszawie, odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród IAB Europe MIXX & Research Awards. Jest to międzynarodowy konkurs nagradzający najlepsze kampanie, które nie tylko pokazują najskuteczniejsze obecnie działania digital marketingowe, ale także edukują i inspirują poprzez prezentację nowych rozwiązań  i trendów.

Wręczenie nagród IAB Europe MIXX & Research Awards  było częścią konferencji Interact 2019: Growing change. Changing growth organizowanej przez IAB Europe, we współpracy z IAB Polska.

 

W tym roku nagrody zostały przyznane w 13 kategoriach, a aż pięć z nich powędrowało do polskich agencji:

  • Złota statuetka dla Mindshare Polska za kampanię dla Castoramy, w kategorii Effective Use of Data, pt.: „CASTORAMA INSPIRES”
  • Złota statuetka dla Reprise i Initiative za kampanię dla Orange Polska, w kategorii Lead Generation Direct Response
  • Srebrna statuetka dla Mosqi.to, w kategorii Search Advertising, za kampanię dla pt.: „Painless banking for everybody” dla Banku ING
  • Brązowa statuetka dla Gong, w kategorii Virtual and Augmented Reality, za kampanię dla Tymbarku – „Tymbark – Funbot”.
  • Brązowa statuetka dla Mindshare Polska za kampanię dla AXE, pt.: „WHAT’S YOUR MAGIC”, w kategorii Social Media

Laureatom serdecznie gratulujemy!!!

Pełne wyniki konkursu MIXX & Research Awards: TUTAJ

ZOBACZ FOTORELACJĘ >>

 

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Mobile Trends Conference 2025

Patronat IAB Polska: Mobile Trends Conference 2025

Już 27-28 marca 2025 roku Kraków oraz przestrzeń online ponownie staną się miejscem, w którym technologie, biznes i innowacje łączą się w jedno. Mobile Trends Conference, od lat uważana za jedno z najważniejszych wydarzeń branży technologicznej, powraca z jeszcze większą mocą i inspiracjami. Wydarzenie posiada patronat honorowy IAB Polska.

Call for papers na Forum IAB 2025 czas start

Call for papers na Forum IAB 2025 czas start

Otwieramy call for papers do kolejnej edycji najważniejszej konferencji branży internetowej w Polsce.
W tym roku Forum IAB przebiegnie pod hasłem “Zintegrowana przyszłość” i odbędzie się 4 – 5 czerwca 2025 r. w Warszawie. Zostań częścią tego wydarzenia. Na propozycję Twojej prezentacji czekamy do 31 stycznia br.

Patronat IAB Polska: Trendbook 2025 od Focus Nation

Patronat IAB Polska: Trendbook 2025 od Focus Nation

AI czy człowiek, lokalność czy kosmopolityzm, online czy offline? Ile osób, tyle opinii, a ile trendów, to jeszcze więcej komentarzy. Tegoroczny Trendbook 2025 od Focus Nation to prawdziwa “Wojna światów”, dostrzegamy bowiem dualizm zjawisk marketingowych, silną polaryzację zachowań konsumentów i szereg nowych wyzwań dla marketerów. Publikacja została objęta patronatem honorowym IAB Polska.