more communications agency nowym członkiem IAB Polska

10/02/2023
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołączyła more communications agency.

Agencja more communications agency od ponad 15 lat świadczy usługi z zakresu komunikacji marketingowej. Firma specjalizuje się w strategiach komunikacji, public relations, social media oraz influencer marketingu. Agencja jest częścią międzynarodowej sieci niezależnych firm public relations IPREX Global Communication, Stowarzyszenia Agencji Public Relations. Założycielem firmy oraz CEO jest Jakub Zajdel.

more communications agency jest od wielu lat członkiem międzynarodowej sieci niezależnych firm public relations IPREX Global Communication oraz Stowarzyszenia Agencji Public Relations. Przystąpienie do IAB Polska jest kolejnym efektem realizowanej strategii rozwoju firmy. Posiadanie wpływu na funkcjonowanie branży, w której działamy oraz możliwość wymiany doświadczeń z innymi ekspertami rynku to dla nas bardzo ważne kwestie. Cieszymy się, że dołączamy do grona firm członkowskich i będziemy mogli wspólnie pracować nad rozwojem branży reklamowej w Polsce. – komentuje Jakub Zajdel, CEO more communications agency

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w świecie biznesu.

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.