Mobile Trends Conference & Awards w marcu w Krakowie

03/08/2024
Już 21 i 22 marca w Krakowie odbędzie się najważniejsze wydarzenie roku w dziedzinie technologii mobilnych. Mobile Trends Conference od 12 lat łączy specjalistów i pasjonatów mobilności oraz branży IT z całej Polski. IAB Polska objęło patronat nad wydarzeniem.

To nie tylko konferencja. To także przestrzeń, gdzie spotkają się liderzy, aby dzielić się wiedzą, nawiązywać kontakty i odkrywać najnowsze trendy. To również wyjątkowa gala z prestiżowymi nagrodami Mobile Trends Awards, gdzie firmy walczą o wyróżnienia za najlepsze projekty i aplikacje z minionego roku.

 

Już w marcu w krakowskim Multikinie!

Przygotuj się! Na ponad 300 uczestników czekają 3 sceny, 6 bloków tematycznych i blisko 50 prelekcji ekspertów z całego kraju. A to wszystko w kinowej sali! 

Na Mobile Trends dowiemy się, jakie zmiany zaszły na rynku i w branży mobile w ciągu ostatniego roku i jakie możliwości otwierają przed nami nowe technologie. Prelegenci podzielą się swoją wiedzą, wynikami badań, doświadczeniami z minionych projektów i planami na kolejne. 

Poznasz konkretne wytyczne od ekspertów w tworzeniu i zarządzaniu aplikacjami. Dowiesz się, co pomoże zoptymalizować kanał mobile w promocji Twojego biznesu oraz jak wdrażać zmiany w produktach cyfrowych. Posłuchasz przykładów case studies sukcesu wdrożeń i rozwoju produktów, a także sprawdzisz czego unikać, żeby ominęły Cię problemy związane z kanałem mobile. 

Organizator nie zapomniał też o tematyce AI czy fintech, które to dziedziny obecnie rozwijają się bardzo dynamicznie. I to wszystko w ramach jednej konferencji!

Dla kogo jest Mobile Trends Conference & Awards?

Wydarzenie skierowane jest do szerokiego grona odbiorców, w tym:

  • Przedsiębiorców wykorzystujących i tworzących technologie mobilne,
  • Startupów szukających możliwości do dalszego rozwoju,
  • Osób zajmujących się projektowaniem aplikacji mobilnych,
  • Specjalistów z działów marketingu, sprzedaży, 
  • Ekspertów w zakresie AI oraz Fintech,
  • Projektantów i badaczy UX/UI,
  • Pasjonatów technologii mobilnych.

Należysz do którejś z grup? Koniecznie zarezerwuj swoje miejsce.

 

Akredytacja DIMAQ

To wydarzenie posiada akredytacje DIMAQ. Posiadacze tego certyfikatu otrzymają10 pkt. za udział. Podczas zakupu biletu podaj kod: DIM25 a otrzymasz zniżkę aż 25% na udział w wydarzeniu!

 

Pogłębiaj swoją wiedzę w aż 6 obszarach tematycznych

Jako uczestnik pogłębisz swoją wiedzę dzięki prelekcjom z 6 obszarów tematycznych w ciągu dwóch dni: 

  • AI – zanurz się w fascynującym świecie sztucznej inteligencji, najnowszych trendów i innowacji, zrozum, jakie możliwości niesie za sobą rozwój i wdrożenie AI w swojej strategii biznesowej.
  • Management – zarządzanie to podstawowy element rozwoju każdej organizacji, poznaj najnowsze strategie, case studies oraz praktyczne wskazówki od doświadczonych liderów rynku.
  • UX Design – doskonały UX istnieje! Dowiedz się jak projektować interfejsy oraz  interaktywne i satysfakcjonujące doświadczenia użytkownika, uzyskaj wgląd w metodyki projektowania i dobre praktyki, które zwiększą atrakcyjność Twoich aplikacji.
  • Fintech – porozmawiajmy o przyszłości finansów, innowacyjnych technologiach, nowoczesnych rozwiązaniach w płatnościach oraz trendach w dziedzinie finansów.
  • Marketing – odkryj tajniki skutecznego marketingu mobilnego, nowoczesne narzędzia oraz najlepsze praktyki w dziedzinie promocji, aby lepiej docierać do swojej grupy docelowej i wyróżnić się na rynku.
  • Commerce – poznaj skuteczne strategie sprzedaży online i offline, a także nowości w e-commerce, żeby utrzymać swoją konkurencyjność.

 

Ucz się od czołowych praktyków branżowych

Wśród prelegentów znajdziemy takie osoby jak Aleksandra Przegalińska, Paulina Walkowiak, Monika Mikowska, Artur Kurasiński, Maciej Kawecki, Bartek Sobczak, Bartek Pucek, Krzysztof Wojewodzic, Dominika Bucholc, Radek Drzewiecki, Paula Skrzypecka, Marcin Stopa i wielu innych ekspertów. To jak 6 konferencji w jednej!

  • Odkryj tajniki, mechanizmy i funkcjonowanie współczesnych algorytmów podczas prelekcji Macieja Kaweckiego z Instytutu Lema. 
  • Sprawdź, jak skutecznie wdrożyć sztuczną inteligencję z Jakubem Królem z Escola. 
  • Poznaj konkretne kroki do stworzenia skutecznej strategii AI dostosowanej do potrzeb Twojej firmy z Krzysztofem Wojewodzicem z Escola. 
  • Dowiedz się, czy według wyników neurobadań sztuczna inteligencja przekroczyła granice percepcji klientów podczas prelekcji Marcina Stopy i Gabi Lupy z Neuroinsight Lab by SeeWidely. 
  • Posłuchaj o wojnie sztucznej inteligencji według Artura Kurasińskiego. 
  • Poznaj strategie implementacji AI w nowoczesnym przedsiębiorstwie z Dominiką Bucholc. 
  • Odkryj co myśli Aleksandra Przegalińska (Harvard University) o nowych wymiarach współpracy z AI. 
  • Obejrzyj prelekcję Radka Drzewieckiego, by dowiedzieć się jaki powinien być skuteczny lider oraz wystąpienie Igora Farafonowa z Uxerii, aby sprawdzić jak będzie wyglądał UX w produktach AI. 
  • Posłuchaj też Adriana Gamonia o wykorzystaniu LinkedIna oraz Ani Ledwoń-Blachy o brand purpose marki i podejściu agile. 
  • Jan Biłyk (Laurens Coster) podpowie natomiast jak zatrudnić sobie armię stażystów dzięki AI.

A to nie wszystko. Cały program sprawdzisz na stronie

 

Networking i prestiżowa gala Mobile Trends Awards

Podczas przerw kawowych będzie można porozmawiać z prelegentami oraz innymi uczestnikami wydarzenia. 

Dodatkowo czeka nas wręczenie najbardziej prestiżowych nagród w branży mobilnej, czyli Mobile Trends Awards. Gwiazdą wieczoru będzie Agata Buczkowska – laureatka wielu prestiżowych festiwali w Polsce oraz za granicą. Zwyciężczyni 2 edycji “Young Sing Star” oraz ćwierćfinalistka VII edycji “The Voice of Poland”. Galę poprowadzi znana marketerka, Dagmara Pakulska.

W tym roku nominowane są aż 72 projekty w 12 kategoriach. O nagrodę walczą m.in: VeloBank, Żabka, Modivo, LPP, Orlen czy Trans.eu. Resztę nominacji zobaczysz tutaj.

 

Organizator i partnerzy

Wydarzenie organizuje Escola, czyli spółka technologiczna tworząca aplikacje internetowe i mobilne. Firma poza podstawową działalnością jako software house dywersyfikuje biznes produktami własnymi, jak Wellms, czyli rozwiązaniem edukacyjnym i kursowym.

 

Kto wspiera Mobile Trends? 

  • Partner strategiczny: Bank Pekao
  • Partner Srebrny: Deviniti
  • Partnerzy: Miquido, myVOD, Digital Care, iTaxi, Dafi
  • Patronat honorowy: IAB Polska
  • Akredytacja: DIMAQ
  • Patroni medialni: WP.pl, Android, Bankujesz, Biznes2Biznes, Case study, CommerceTrends, Customer Experience Manager, Crossweb, Enjoy IT Magazine, E-commerce w praktyce, Ecomersy, eGospodarka, Focus on Business, FXMAG, Gazeta MSP, Grafmag, Marketer+, Mobirank, Poradnik Pracownika, Poradnik Przedsiębiorcy, Samodzielny Przedsiębiorca, Virtual IT
  • Community Partners: Akademia UX/UI, Business Accessibility Forum, Deva Group, dailyweb, Digital Master Institute, Innovations Hub Foundation, Internet Beta, IT Corner, Mega praca, SemKRK, SemWAW, Techies Space, SoDA, OMGKRK, Ecommerce Event, PLNOG, Sano, Fintech Poland, Sphere IT Conf.

 

W skrócie:

Kiedy: 21-22 marca 2024
Gdzie: Multikino Kraków, ul. Dobrego Pasterza 128
Bilety: TUTAJ

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w świecie biznesu.

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.