Mediacore nowym członkiem IAB Polska

09/01/2020
Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpił Mediacore - dom mediowy wyspecjalizowany w tworzeniu kompleksowych rozwiązań komunikacyjnych z centralną rolą mediów digitalowych.

Mediacore powstał w 2010 roku i ma w swoim portfolio współpracę wieloma klientami z różnych branż, tworząc kampanie reklamowe na rynku polskim oraz w wielu europejskich krajach.

Dzięki dynamicznemu rozwojowi domu mediowego powstała Grupa Mediacore, która oprócz flagowej agencji Mediacore zrzesza agencję kreatywną oraz social media Jump. Pozwala to na kompleksową obsługę marek w ramach Grupy i efektywną realizację każdego elementu kampanii.

Tworząc dom mediowy Mediacore od samego początku naszą ambicją było, aby realizować projekty komunikacyjne dla Klientów w sposób twórczy, nowoczesny i innowacyjny. Dlatego fundamentem naszego funkcjonowania uczyniliśmy claim „We’re creating the future”.

Zorientowanie na przyszłość jako kluczowy element DNA domu mediowego Mediacore to bardzo konkretne zobowiązanie: efekty naszych działań mają pozytywnie wpływać na przyszłość Klientów i ich marek. A trudno o pozytywny wpływ bez trafnych diagnoz, aktualnej wiedzy i chęci mierzenia się z ciągle rozwijającymi się technologiami. Lata współpracy z fascynującymi markami (szczególnie tej wieloletniej), udowodniły – że takie podejście jest nie tylko możliwe, ale powoduje dynamiczny wzrost dla każdej ze stron.

„We’re creating the future” to także nasze wewnętrzne zobowiązanie, aby kreować przyszłość w oparciu o najwyższe standardy wiedzy i w duchu otwartości na aktualne trendy. Wierzymy, że przystępując do IAB będziemy kreowali tę przyszłość jeszcze bardziej umiejętnie.

Dzięki zasobom wiedzy w ramach IAB oraz ułatwionej możliwości wymiany doświadczeń pomiędzy specjalistami chcemy jeszcze przyspieszyć w rozwoju naszej skuteczności. Otaczający nas świat przyspiesza, nikogo nie pytając o zdanie: organizacje takie jak IAB pozwalają sprawniej mierzyć się z tym faktem, dla dobra firm korzystających z możliwości świata marketingu cyfrowego.

IAB to także dbałość o dobre standardy dla całego rynku, w czym mamy nadzieję aktywnie wspierać stowarzyszenie. Tak też rozumiemy społeczną odpowiedzialność biznesu. – komentuje Marcin Oleszko, Członek Zarządu Mediacore Group.

 

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. Więcej informacji TUTAJ.

Czytaj także

Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024. Nowa publikacja IAB Polska

Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania Przewodnika po sztucznej inteligencji 2024 przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej AI IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące wdrożenia AI w firmie pod kątem  działań marketingowych. Publikacja dostępna jest w dwóch wersjach – jako interaktywny dokument online oraz klasyczny pdf.

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.