Mediacore nowym członkiem IAB Polska

09/01/2020
Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpił Mediacore - dom mediowy wyspecjalizowany w tworzeniu kompleksowych rozwiązań komunikacyjnych z centralną rolą mediów digitalowych.

Mediacore powstał w 2010 roku i ma w swoim portfolio współpracę wieloma klientami z różnych branż, tworząc kampanie reklamowe na rynku polskim oraz w wielu europejskich krajach.

Dzięki dynamicznemu rozwojowi domu mediowego powstała Grupa Mediacore, która oprócz flagowej agencji Mediacore zrzesza agencję kreatywną oraz social media Jump. Pozwala to na kompleksową obsługę marek w ramach Grupy i efektywną realizację każdego elementu kampanii.

Tworząc dom mediowy Mediacore od samego początku naszą ambicją było, aby realizować projekty komunikacyjne dla Klientów w sposób twórczy, nowoczesny i innowacyjny. Dlatego fundamentem naszego funkcjonowania uczyniliśmy claim „We’re creating the future”.

Zorientowanie na przyszłość jako kluczowy element DNA domu mediowego Mediacore to bardzo konkretne zobowiązanie: efekty naszych działań mają pozytywnie wpływać na przyszłość Klientów i ich marek. A trudno o pozytywny wpływ bez trafnych diagnoz, aktualnej wiedzy i chęci mierzenia się z ciągle rozwijającymi się technologiami. Lata współpracy z fascynującymi markami (szczególnie tej wieloletniej), udowodniły – że takie podejście jest nie tylko możliwe, ale powoduje dynamiczny wzrost dla każdej ze stron.

„We’re creating the future” to także nasze wewnętrzne zobowiązanie, aby kreować przyszłość w oparciu o najwyższe standardy wiedzy i w duchu otwartości na aktualne trendy. Wierzymy, że przystępując do IAB będziemy kreowali tę przyszłość jeszcze bardziej umiejętnie.

Dzięki zasobom wiedzy w ramach IAB oraz ułatwionej możliwości wymiany doświadczeń pomiędzy specjalistami chcemy jeszcze przyspieszyć w rozwoju naszej skuteczności. Otaczający nas świat przyspiesza, nikogo nie pytając o zdanie: organizacje takie jak IAB pozwalają sprawniej mierzyć się z tym faktem, dla dobra firm korzystających z możliwości świata marketingu cyfrowego.

IAB to także dbałość o dobre standardy dla całego rynku, w czym mamy nadzieję aktywnie wspierać stowarzyszenie. Tak też rozumiemy społeczną odpowiedzialność biznesu. – komentuje Marcin Oleszko, Członek Zarządu Mediacore Group.

 

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. Więcej informacji TUTAJ.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.