Media On to niezależny dom mediowy działający od 2004 roku, dostarczający kompleksowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek. Oferuje usługi dedykowane klientom zarówno B2B, jak B2C realizując kampanie 360 – od reklamy digital. w telewizji, prasie, radio, działania OOH. Media On specjalizuje się również w działaniach social media commerce i usługach contentowych – na rynku polskim oraz rynkach zagranicznych.
Przez 20 lat rynek polski i zagraniczny zmienił się diametralnie, w ostatnim czasie obserwujemy dynamiczny rozwój obszaru social commerce, na który obecnie mocno stawiamy. Interesuje nas również rozwój obszaru AI i jego wpływ na branżę. Przystępując do IAB chcemy rozwijać i prezentować standardy jakościowe, a także aktywnie współuczestniczyć w rozwoju rynku marketingu. Jesteśmy przekonani, że wymiana wiedzy specjalistycznej z ekspertami w branży, przyczyni się również do rozwoju naszej firmy, a zadowolenie Klienta jest nie do przecenienia i skutkuje wieloma projektami. – mówi Robert Zygier, prezes MediaOn Sp. z o. o. Sp. komandytowa.
W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.
Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.