Marketing Match nową firmą członkowską IAB Polska

08/07/2025
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Marketing Match - partner doradczo-marketingowy dla średnich i dużych firm, zamieniający ich marketingowy chaos w konkretne wyniki.

Proces Marketing Match zaczyna się od warsztatów strategicznych, które prowadzą do klarownego planu działania i skutecznej, procesowej egzekucji. Specjalizacja w SEO i digital ads, w połączeniu z innowacjami jak AI i Social Video, zapewnia kompleksowe wsparcie. Proaktywny Client Success Manager jest gwarantem stałego rozwoju i maksymalizacji ROI klienta.

W Marketing Match wierzymy, że dobrze zaplanowany i uporządkowany marketing może stać się realnym motorem wzrostu i rozwoju wielu firm. Jednocześnie dostrzegamy, że w wielu z nich brakuje czasu, zasobów, wiedzy lub odpowiedniego partnera, by w pełni wykorzystać ten potencjał. Dlatego zawsze najpierw staramy się dogłębnie zrozumieć sytuację i potrzeby każdego klienta, a następnie pomagamy zaplanować działania marketingowe tak, by miały one szansę przynieść oczekiwane rezultaty.

Dopiero potem, w sposób procesowy i zaangażowany, realizujemy taktyczny plan marketingowy. Dodatkowo, cyklicznie poddajemy go rewizji, aby marketing naszych klientów nie stał w miejscu, lecz nieustannie się rozwijał. Dzięki temu możemy długoterminowo i partnersko wspierać naszych klientów w zwiększaniu sprzedaży, pozyskiwaniu nowych klientów oraz budowaniu świadomości ich marek. 


– komentuje Michał Padała, CEO Marketing Match

W strukturach IAB Polska jest obecnie zrzeszonych blisko 250 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Patronat IAB: „Quo vadis RODO? Quo vadis AI Act?”. Seminarium na UŁ

Patronat IAB: „Quo vadis RODO? Quo vadis AI Act?”. Seminarium na UŁ

Centrum Ochrony Danych Osobowych i Zarządzania Informacją Wydziału Prawa i Administracji UŁ zaprasza do udziału 9 grudnia br. w seminarium naukowym „Quo vadis RODO? Quo vadis AI Act? Czy Unia Europejska potrafi wspierać innowacyjność, jednocześnie chroniąc prawa podstawowe?”. Wydarzenie zostało objęte patronatem honorowym IAB Polska

IAB Polska nawiązuje stałą współpracę z Wydziałem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego

IAB Polska nawiązuje stałą współpracę z Wydziałem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska – właściciel programu certyfikacji DIMAQ – nawiązał stałą współpracę z Wydziałem Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Nowe partnerstwo ma wzmocnić edukację cyfrową i wesprzeć przyszłych specjalistów w zdobywaniu aktualnej, praktycznej wiedzy dotyczącej marketingu cyfrowego i rynku mediów.