MarCom Skills Seminar: szerokie spojrzenie na proces edukacji w sektorze komunikacji marketingowej

09/24/2020
5 października br., w godz. 13:00 – 16:30 odbędzie się MarCom Skills Seminar – kolejne wydarzenie Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej poświęcone rozwojowi kompetencji w branży marketingu i komunikacji. Podczas spotkania Rada Sektorowa, poprzez dialog z ekspertami z różnych środowisk, chce zwrócić uwagę na ważne zagadnienia, m.in.: jakie kompetencje w branży są obecnie […]

5 października br., w godz. 13:00 – 16:30 odbędzie się MarCom Skills Seminar – kolejne wydarzenie Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej poświęcone rozwojowi kompetencji w branży marketingu i komunikacji.

Podczas spotkania Rada Sektorowa, poprzez dialog z ekspertami z różnych środowisk, chce zwrócić uwagę na ważne zagadnienia, m.in.: jakie kompetencje w branży są obecnie kluczowe; pokolenie silver contra młodzi – dobre praktyki z rynku; prognoza zawodów przyszłości czy też współpraca biznesu i uczelni. Udział w spotkaniu jest bezpłatny – wystarczy się zarejestrować na: https://radasektorowa-komunikacja.pl/marcom-skills-seminar/.

Komunikacja marketingowa to branża, która szybko ewoluuje – główny wpływ ma na to stale przyśpieszająca digitalizacja świata. Pandemia wywołana przez COVID-19 również wiele zmieniła w tym obszarze, weryfikując choćby wartości komunikowane do tej pory przez firmy i marki, ale także umiejętności specjalistów w tej dziedzinie.

To kompetencje właśnie są dziś kluczowe przy konstruowaniu właściwej strategii dla marek. Pytanie, czy młodzi wchodzący na rynek pracy w sektorze komunikacji marketingowej mają odpowiednie kwalifikacje i potrafią odnaleźć się we współczesnych realiach branży?

O tym i nie tylko o tym będą rozmawiać goście wydarzenia: eksperci z branży oraz członkowie Rady Sektorowej:

  • Dr Anna Dolot, trener biznesu, adiunkt na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, Ekspert HR w Grupie ATERIMA, wykładowca KSB UEK
  • Agata Kaczmarska, Chief People Officer w Dentsu Aegis Network Polska, członek Rady Sektorowej
  • Grzegorz Krzemień, Prezes Zarządu w GoldenSubmarine, członek Rady Sektorowej
  • Anna Malinowska, Kierownik Działu Szkoleń i Rozwoju w Ringier Axel Springer Polska, członek Rady Sektorowej
  • Ewa Duda-Maciejewska, współzałożycielka Good Company, członek Rady Sektorowej
  • Zbigniew Brzeziński, Specjalista w Miejskim Urzędzie Pracy w Kielcach, Lider Grupy Roboczej ds. Rynku Pracy w Radzie Sektorowej
  • Łukasz Bis, Prodziekan Kolegium Mediów i Komunikacji Społecznej, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, Lider Grupy Roboczej ds. Badań w Radzie Sektorowej
  • Ewa Opach, Wiceprzewodnicząca Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej
  • Magdalena Tyszkiewicz, Specjalista ds. Badań w Radzie Sektorowej
  • Marcin Olkowicz, Przewodniczący Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej


Patronami medialnymi wydarzenia są:

Czytaj także

Raport Strategiczny Internet 2022/2023 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2022/2023 IAB Polska już dostępny

Przez ostatni rok polska branża komunikacji marketingowej skonfrontowała się z wyzwaniami postpandemicznej rzeczywistości oraz niepewnością geopolityczną i ekonomiczną. Mimo to rynek reklamowy odnotował dwucyfrowy wzrost. Podsumowanie kluczowych wydarzeń i trendów minionego roku oraz prognozy na rok 2023 prezentujemy w opublikowanym właśnie Raporcie Strategicznym Internet 2022/2023. 

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Dwa niezwykłe dni Forum IAB 2023 za nami. Podczas konferencji ponad 120 wybitnych ekspertów z dziedziny marketingu, nauki i biznesu podzieliło się strategiami efektywnego prowadzenia biznesu w trudnych czasach. W czasie wydarzenia miał także premierę Raport Strategiczny Internet 2022/2023. Tegoroczna edycja Forum IAB odbyła się w dniach 30-31 maja w warszawskich Złotych Tarasach i tradycyjnie zgromadziła ponad 1000 osób.