Mapa Branży Interaktywnej IAB Polska po raz pierwszy jako serwis internetowy!

04/03/2023
Nowa edycja Mapy Branży Interaktywnej IAB Polska jest już dostępna. Projekt, który od lat stanowi drogowskaz dla firm, został wydany po raz jedenasty i poza tradycyjnym wydaniem PDF/drukowanym, teraz dostępny jest również jako serwis online. W 2023 r. do Mapy przystąpiło aż 219 firm, zgłaszając ponad 400 log swoich marek.

Mapa Branży Interaktywnej IAB Polska od ponad 11 lat pozwala znaleźć odpowiedniego partnera na każdym etapie projektowania kampanii w środowisku cyfrowym. W tym roku, poza tradycyjnym wydaniem drukowanym i PDF, Mapa jest również dostępna jako serwis online pod adresem mapa.iab.org.pl. Dzięki temu, korzystanie z niej jest jeszcze łatwiejsze i bardziej dostępne dla szerokiego grona odbiorców.  

 

Tegoroczna Mapa zawiera ponad 400 wizytówek podmiotów z szeroko pojętej branży interaktywnej zgłoszonych przez 219 firm. Wizytówki zostały pogrupowane w 59 kategorii w 9 obszarach: 

  • Kreacja i realizacja 
  • Programmatic 
  • Narzędzia 
  • Powierzchnie Reklamowe 
  • Analizy
  • E-commerce 
  • Usługi 
  • Edukacja 
  • Ambasadorzy digitalu 

Mapa Branży Interaktywnej IAB Polska to wyszukiwarka i usystematyzowane kompendium wiedzy o firmach i ich markach działających na polskim rynku internetowym. Mapa aktualizowana jest w grudniu każdego roku i wydawana także w formacie PDF, a od 2023 także jako serwis internetowy. 

 

Czytaj także

Marketing w wyszukiwarkach dla NGO – najnowsza publikacja Grupy Roboczej SEM IAB Polska

Marketing w wyszukiwarkach dla NGO – najnowsza publikacja Grupy Roboczej SEM IAB Polska

O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.