Mapa Branży Interaktywnej IAB Polska po raz pierwszy jako serwis internetowy!

04/03/2023
Nowa edycja Mapy Branży Interaktywnej IAB Polska jest już dostępna. Projekt, który od lat stanowi drogowskaz dla firm, został wydany po raz jedenasty i poza tradycyjnym wydaniem PDF/drukowanym, teraz dostępny jest również jako serwis online. W 2023 r. do Mapy przystąpiło aż 219 firm, zgłaszając ponad 400 log swoich marek.

Mapa Branży Interaktywnej IAB Polska od ponad 11 lat pozwala znaleźć odpowiedniego partnera na każdym etapie projektowania kampanii w środowisku cyfrowym. W tym roku, poza tradycyjnym wydaniem drukowanym i PDF, Mapa jest również dostępna jako serwis online pod adresem mapa.iab.org.pl. Dzięki temu, korzystanie z niej jest jeszcze łatwiejsze i bardziej dostępne dla szerokiego grona odbiorców.  

 

Tegoroczna Mapa zawiera ponad 400 wizytówek podmiotów z szeroko pojętej branży interaktywnej zgłoszonych przez 219 firm. Wizytówki zostały pogrupowane w 59 kategorii w 9 obszarach: 

  • Kreacja i realizacja 
  • Programmatic 
  • Narzędzia 
  • Powierzchnie Reklamowe 
  • Analizy
  • E-commerce 
  • Usługi 
  • Edukacja 
  • Ambasadorzy digitalu 

Mapa Branży Interaktywnej IAB Polska to wyszukiwarka i usystematyzowane kompendium wiedzy o firmach i ich markach działających na polskim rynku internetowym. Mapa aktualizowana jest w grudniu każdego roku i wydawana także w formacie PDF, a od 2023 także jako serwis internetowy. 

 

Czytaj także

Weź udział w dziesiątej edycji badania IAB Europe nt. programmatic

Weź udział w dziesiątej edycji badania IAB Europe nt. programmatic

Ruszyło coroczne badanie „Attitudes to Programmatic Advertising Survey 2024” – to dziesiąta edycja tego badania prowadzonego przez IAB Europe. Do wypełnienia krótkiej ankiety zapraszamy wszystkich uczestników ekosystemu reklamy programmatic. Termin upływa 26 lipca 2024 r.