Mapa Branży Interaktywnej IAB Polska po raz pierwszy jako serwis internetowy!

04/03/2023
Nowa edycja Mapy Branży Interaktywnej IAB Polska jest już dostępna. Projekt, który od lat stanowi drogowskaz dla firm, został wydany po raz jedenasty i poza tradycyjnym wydaniem PDF/drukowanym, teraz dostępny jest również jako serwis online. W 2023 r. do Mapy przystąpiło aż 219 firm, zgłaszając ponad 400 log swoich marek.

Mapa Branży Interaktywnej IAB Polska od ponad 11 lat pozwala znaleźć odpowiedniego partnera na każdym etapie projektowania kampanii w środowisku cyfrowym. W tym roku, poza tradycyjnym wydaniem drukowanym i PDF, Mapa jest również dostępna jako serwis online pod adresem mapa.iab.org.pl. Dzięki temu, korzystanie z niej jest jeszcze łatwiejsze i bardziej dostępne dla szerokiego grona odbiorców.  

 

Tegoroczna Mapa zawiera ponad 400 wizytówek podmiotów z szeroko pojętej branży interaktywnej zgłoszonych przez 219 firm. Wizytówki zostały pogrupowane w 59 kategorii w 9 obszarach: 

  • Kreacja i realizacja 
  • Programmatic 
  • Narzędzia 
  • Powierzchnie Reklamowe 
  • Analizy
  • E-commerce 
  • Usługi 
  • Edukacja 
  • Ambasadorzy digitalu 

Mapa Branży Interaktywnej IAB Polska to wyszukiwarka i usystematyzowane kompendium wiedzy o firmach i ich markach działających na polskim rynku internetowym. Mapa aktualizowana jest w grudniu każdego roku i wydawana także w formacie PDF, a od 2023 także jako serwis internetowy. 

 

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.