LOVEMEDIA i Telewizja Polska jako pierwsze ze złotym znakiem QUALID

02/24/2021
LOVEMEDIA i Telewizja Polska są pierwszymi firmami, które otrzymały złoty znak programu QUALID. Oznacza to, że ukończyły procedurę weryfikacji - spełniły warunki we wszystkich czterech obszarach programu oraz przeszły specjalistyczne szkolenia.

QUALID to program poprawy jakości reklamy cyfrowej, który określa standardy i propaguje skuteczne rozwiązania obszarach: Brand Safety, Anti-Fraud, Programmatic i Viewability.  Podmioty, które spełnią określone kryteria, otrzymują prawo do posługiwania się znakiem QAULID właściwym dla danej kategorii. Złoty znak QUALID otrzymują firmy, które spelnią warunki we wszystkich czterech obszarach.

LOVEMEDIA i Telewizja Polska jako pierwsze ukończyły kilkumiesięczny okres dopełniania i weryfikacji warunków całego programu. Od tej pory mogą sygnować się złotym zankiem QUALId, który potwierdza, że są zaufanymi partnerami w biznesie, korzystającymi z najbardziej efektywnych i aktualnych rozwiązań. Dzięki przestrzeganiu najwyższych digitalowych standardów firmy te współtworzą bezpieczny, przejrzysty ekosystem reklamy cyfrowej w Polsce.

Do program QUALID mogą przystapić firmy zrzeszonone w IAB Polska: wydawcy i sieci reklamowe, agencje i domy mediowe,, dostawcy rozwiązań technologicznych (np. DSP, SSP, DMP, dostawcy danych, dostawcy narzędzi do weryfikacji). Zapraszamy także nizrzeszone podmioty: reklamodawców jako Ambasadorów, inne podmioty w charakterze Patronów. Przystąpienie do programu jest BEZPŁATNE.

Więcej o programie i warunkach przystąpienia do QUALID TUTAJ.

 

Czytaj także

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.