LoveBrands Group nową firmą członkowską IAB Polska

03/12/2025
Do IAB Polska dołącza LoveBrands Group – agencja komunikacji marketingowej 360° działająca od 2014 r. 

Love Brands Group tworzy kompleksowe kampanie – od konceptu kreatywnego po implementacje w kanałach online i offline oraz produkcję. Wykorzystuje narzędzia reklamowe, PR, digital, Social Media, influencer marketing i eventy. Wspiera klientów korporacyjnych i marki produktowe, w tym z zakresu Health Care. W ramach autorskiej koncepcji The Brand New Story skupia się na budowaniu wielopłaszczyznowej historii marki.

Rynek marketingowy w Polsce rozwija się dynamicznie. Chcemy odpowiedzialnie go kształtować, wspólnie z IAB Polska wyznaczając m.in. standardy jakości. Jako agencja komunikacji marketingowej 360° w naszych codziennych działaniach bazujemy na strategicznym i analitycznym podejściu do biznesowych wyzwań klientów. Dlatego pogłębianie wiedzy i wymiana doświadczeń z innymi przedsiębiorstwami z branż marketingowej i interaktywnej są dla nas istotne.

Dołączenie do IAB Polska otwiera nowe możliwości w tym obszarze również naszym pracownikom, którzy będą mogli rozwijać swoje kompetencje w ramach grup roboczych poświęconych najważniejszym aktualnym wyzwaniom rynku interaktywnego – mówi Dorota Bieniek, Chairman LoveBrands Group.

W strukturach IAB Polska jest obecnie zrzeszonych blisko 250 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

IAB Tech Lab wprowadza Trusted Server – otwarte oprogramowanie dla wydawców

IAB Tech Lab wprowadza Trusted Server – otwarte oprogramowanie dla wydawców

IAB Tech Lab, globalna organizacja opracowująca standardy technologiczne dla reklamy cyfrowej, wprowadziła Trusted Server – otwarty framework do zarządzania reklamami po stronie serwera. Rozwiązanie to pozwala wydawcom na odzyskanie pełnej kontroli nad monetyzacją reklamową w obliczu coraz bardziej restrykcyjnych ograniczeń wprowadzanych przez przeglądarki internetowe.

Konkurs DOBROSTARS pod patronatem IAB Polska

Konkurs DOBROSTARS pod patronatem IAB Polska

IAA Polska wraz uczestnikami programu liderskiego Marketing Masterminds organizuje konkurs DOBROSTARS, w którym wyróżnione zostaną najlepsze praktyki wspierające zdrowie psychiczne, fizyczne i dobre samopoczucie pracowników. Inicjatywę wspierają największe organizacje branżowe: IAB Polska oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, które objęły patronat nad konkursem.

SEO Vibes Summit ‘25 pod patronatem IAB

SEO Vibes Summit ‘25 pod patronatem IAB

Już po raz 5. WhitePress organizuje SEO Vibes Summit – jedną z najważniejszych konferencji branży SEO i content marketingu w Europie. Tym razem konferencja odbędzie się w Zakopanem w dniach 27-31 maja. Wydarzenie posiada patronat honorowy IAB Polska.