Lightscape w gronie firm członkowskich IAB Polska

02/04/2020
Lightscape to butikowa agencja komunikacji, obecna na rynku od ponad 11 lat. Projektuje i realizuje całościowe strategie marek oparte o szerokie spektrum działań w kanałach online i offline.

Z przyjemnością informujemy, że agencja LIGHTSCAPE dołączyła do grona firm członkowskich IAB Polska.

Lightscape to butikowa agencja komunikacji, obecna na rynku od ponad 11 lat. Projektuje i realizuje całościowe strategie marek oparte o szerokie spektrum działań w kanałach online i offline. Lightscape pomaga swoim klientom skutecznie komunikować się w obszarze B2B, B2C, a także budować silną markę pracodawcy. W portfolio agencji znajdują się projekty realizowane dla takich marek jak  Aviva, Linux Polska, Intrum (lider rynku zarządzania wierzytelnościami), Inelo (wiodący dostawca rozwiązań technologicznych dla branży TSL), Expander Advisors, PKO Leasing, GFT Polska,  Łódź Design Festival, Manufaktura, Uniwersytet Marie Curie-Skłodowskiej i adrino.

Nasi klienci stoją przed coraz większym wyzwaniem, jakim jest walka o uwagę odbiorców online. Odpowiedzią na to wyzwanie jest strategiczne łączenie działań w różnych kanałach, w oparciu o najwyższej jakości content, a także budowanie zaufania w relacji odbiorcy z marką. Jako członek IAB, chcemy m.in. pracować nad dobrymi praktykami w obszarze budowania obecności marek online, łączącymi wiele obszarów komunikacji, dotąd niezależnych od siebie. To podejście niosące korzyść dla wszystkich uczestników rynku  – mówi Weronika Seweryn, Dyrektor Zarządzająca Lightscape.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Czytaj także

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.