Lightscape w gronie firm członkowskich IAB Polska

02/04/2020
Lightscape to butikowa agencja komunikacji, obecna na rynku od ponad 11 lat. Projektuje i realizuje całościowe strategie marek oparte o szerokie spektrum działań w kanałach online i offline.

Z przyjemnością informujemy, że agencja LIGHTSCAPE dołączyła do grona firm członkowskich IAB Polska.

Lightscape to butikowa agencja komunikacji, obecna na rynku od ponad 11 lat. Projektuje i realizuje całościowe strategie marek oparte o szerokie spektrum działań w kanałach online i offline. Lightscape pomaga swoim klientom skutecznie komunikować się w obszarze B2B, B2C, a także budować silną markę pracodawcy. W portfolio agencji znajdują się projekty realizowane dla takich marek jak  Aviva, Linux Polska, Intrum (lider rynku zarządzania wierzytelnościami), Inelo (wiodący dostawca rozwiązań technologicznych dla branży TSL), Expander Advisors, PKO Leasing, GFT Polska,  Łódź Design Festival, Manufaktura, Uniwersytet Marie Curie-Skłodowskiej i adrino.

Nasi klienci stoją przed coraz większym wyzwaniem, jakim jest walka o uwagę odbiorców online. Odpowiedzią na to wyzwanie jest strategiczne łączenie działań w różnych kanałach, w oparciu o najwyższej jakości content, a także budowanie zaufania w relacji odbiorcy z marką. Jako członek IAB, chcemy m.in. pracować nad dobrymi praktykami w obszarze budowania obecności marek online, łączącymi wiele obszarów komunikacji, dotąd niezależnych od siebie. To podejście niosące korzyść dla wszystkich uczestników rynku  – mówi Weronika Seweryn, Dyrektor Zarządzająca Lightscape.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.