Lettly nową firmą członkowską IAB Polska

06/01/2023
Agencja influencer marketingu Lettly dołączyła do grona firm członkowskich IAB Polska.

Lettly to agencja strategiczna specjalizująca się w influencer marketingu. Pracuje z klientami bezpośrednio, jak i wspiera inne agencje w działaniach influencerskich. Odpowiada za cały proces – od budowania strategii influencerskiej, przez koncepcję kreatywną, aż do realizacji kampanii. Lettly było jedną z pierwszych, a obecnie jest wiodącą agencją influencer marketingu w Polsce.

Lettly powstało w 2015 roku, czyli w tym samym w czasie, co słowo Influencer. Jesteśmy jedną z pierwszych agencji zajmujących się influencer marketingiem w Polsce. Wiele naprawdę dużych marek, jak T-Mobile czy PKO Bank Polski właśnie z nami zaczynało wdrażanie strategii influencer marketingowych. Czujemy się z jednej strony odpowiedzialni, a z drugiej również wizerunkowo mocno związani z tą branżą. Dodatkowo, zależy nam na popularyzowaniu najwyższej jakości standardów współpracy oraz by być na bieżąco z regulacjami prawnymi dzięki uczestnictwu w grupach roboczych. Dlatego bardzo cieszymy się, że dołączyliśmy do grona członków IAB Polska, bo nasza misja i wartości są spójne z działalnością organizacji. – komentuje Jakub Orłowski, CEO Lettly.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.