Lettly nową firmą członkowską IAB Polska

06/01/2023
Agencja influencer marketingu Lettly dołączyła do grona firm członkowskich IAB Polska.

Lettly to agencja strategiczna specjalizująca się w influencer marketingu. Pracuje z klientami bezpośrednio, jak i wspiera inne agencje w działaniach influencerskich. Odpowiada za cały proces – od budowania strategii influencerskiej, przez koncepcję kreatywną, aż do realizacji kampanii. Lettly było jedną z pierwszych, a obecnie jest wiodącą agencją influencer marketingu w Polsce.

Lettly powstało w 2015 roku, czyli w tym samym w czasie, co słowo Influencer. Jesteśmy jedną z pierwszych agencji zajmujących się influencer marketingiem w Polsce. Wiele naprawdę dużych marek, jak T-Mobile czy PKO Bank Polski właśnie z nami zaczynało wdrażanie strategii influencer marketingowych. Czujemy się z jednej strony odpowiedzialni, a z drugiej również wizerunkowo mocno związani z tą branżą. Dodatkowo, zależy nam na popularyzowaniu najwyższej jakości standardów współpracy oraz by być na bieżąco z regulacjami prawnymi dzięki uczestnictwu w grupach roboczych. Dlatego bardzo cieszymy się, że dołączyliśmy do grona członków IAB Polska, bo nasza misja i wartości są spójne z działalnością organizacji. – komentuje Jakub Orłowski, CEO Lettly.

Czytaj także

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.