Kto zwycięży w digitalu? 68 nominacji do IAB MIXX Awards 2021

11/04/2021
Jury IAB MIXX Awards spośród ponad 230 zgłoszeń wyłoniło 68 nominacji do nagród. Laureatów poznamy 2 grudnia podczas uroczystej gali, połączonej w tym roku z konferencją prezentującą case studies najbardziej inspirujących kampanii.

O złote, srebrne i brązowe statuetki IAB MIXX Awards 2021 zawalczą 42 kampanie reklamowe, które otrzymały łącznie 68 nominacji w 15 kategoriach konkursowych. Największą popularnością wśród zgłaszających cieszyły się następujące kategorie: Marketing with Influencer, Brand Awareness and Positioning i Content Marketing. IAB MIXX Awards kierowany był zarówno do agencji, domów mediowych jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu kampanii. Warunkiem wzięcia udziału było zrealizowanie projektu wykorzystującego przynajmniej jeden kanał digital.

Jury IAB MIXX Awards, złożone z kilkudziesięciu ekspertów – przedstawicieli agencji, wydawców, domów mediowych i reklamodawców oceniało zgłoszone projekty jako całość, uwzględniając cztery kluczowe czynniki: strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, a także rezultaty i ROI.

IAB MIXX Conference

Uroczystą galę, podczas której poznamy tegorocznych laureatów nagród, poprzedzi IAB MIXX Conference. To jedyna marketingowa konferencja w Polsce całkowicie oparta o formułę case studies wybranych kampanii. Kulisy projektów nominowanych w konkursie przedstawią wspólnie klienci z przedstawicielami agencji. Podczas konferencji zapoznamy się m.in. z następującymi kampaniami: „Dzięki CENEOTOOL zwiększyliśmy sprzedaż nie mono-ofert o 87%” dla Castorama (Mindshare); „KRÓL w CANAL+” CANAL+ Polska (Havas Media); „Lody Koral Ekipa” dla PPL Koral (Veneo); „Mały Głód x Instant Reaction Ad” dla Danone (VMLY&R); „Najmłodszy headhunter na świecie” dla Fundacji K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali (Publicis Worldwide Polska); „RE.DESIGN This collection was curated by Polish Gen Z” dla RESERVED (RESERVED); „Shopsharing” dla Polski Standard Płatności (Change Serviceplan); „Strażnicy Łowisk” dla Decathlon Polska (Przestrzeń); „Walka o każdy grosz – jak CCC podwoiła sprzedaż mobilną?” dla CCC.EU Sp. z o.o. (Looksoft Advertising); „Żywiec Męskie Granie #wdomu” dla Grupa Żywiec (Feeders Agency).

Szczegółowa lista nominacji do IAB MIXX Awards 2021 znajduje się TUTAJ.

Zwieńczeniem IAB MIXX Awards 2021 będzie nagroda Best in Show, która wyłoni najlepszą kampanię zgłoszoną w konkursie. Ponadto przyznane zostaną nagrody za dokonania w kategoriach: Reklamodawca Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku, Człowiek Roku, a także Nagroda Specjalna IAB Polska za całokształt dokonań.

Laureatów poznamy 2 grudnia. Wydarzenie organizowane jest przez IAB Polska.

Bilety na konferencję oraz rejestracja na galę dostępne są TU.

Wydarzenie IAB MIXX Conference objęte jest akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że za udział w nim posiadacze certyfikatów DIMAQ otrzymują punkty recertyfikacyjne.

Nad przebiegiem konkursu czuwa audytor – firma PwC.

Polska edycja tego międzynarodowego konkursu odbywa się od 2007 roku. To druga, po belgijskiej, najstarsza edycja MIXX Awards w Europie. Konkurs po raz pierwszy został zorganizowany w 2005 roku przez amerykański oddział IAB.

Sponsor IAB MIXX Awards & Conference: Wirtualna Polska

Patroni medialni: Gazeta.pl, Marketer+, Marketing przy kawie, My Company, naTemat.pl, Nowy Marketing, Wirtualna Polska

Współpraca: Newspoint, Havas Media Group

Czytaj także

IAB Polska partnerem CTV Ad Days Europe

IAB Polska partnerem CTV Ad Days Europe

IAB Polska została partnerem międzynarodowej konferencji CTV Ad Days, w tym roku odbywającej się 12 listopada w Warszawie. Patronat nad wydarzeniem objął również IAB Europe.