Konsultacje w sprawie aktualizacji Kodeksu Dobrych Praktych ochrony małoletnich w audiowizualnych usługach medialnych na żądanie

01/18/2022
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska aktualizuje przyjęty w 2015 r. Kodeks dobrych praktyk w sprawie szczegółowych zasad ochrony małoletnich w audiowizualnych usługach medialnych na żądanie.

Kodeks stanowi zbiór dobrych praktyk i wskazówek dla podmiotów udostępniających treści audiowizualne na żądanie oraz stanowi najlepszy przykład wspólnego postrzegania kluczowych kwestii przez branżę internetową. Zaktualizowana wersja (z dnia 17 grudnia 2021 r.) uzyskała wstępną pozytywną opinię Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.

Zaktualizowana wersja Kodeksu znajduje się TUTAJ>>

Zapraszamy zainteresowane podmioty udostępniające treści audiowizualne na żądanie do przesłania ewentualnych opinii i uwag do zaktualizowanej wersji Kodeksu.
W szczególności jednak zapraszamy do wsparcia Kodeksu w formie przystąpienia do grona sygnatariuszy.
Na zgłoszenia czekamy do 31 stycznia br. Kontakt: m.bublewicz@iab.org.pl

 

Czytaj także

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.