Konsultacje w sprawie aktualizacji Kodeksu Dobrych Praktych ochrony małoletnich w audiowizualnych usługach medialnych na żądanie

01/18/2022
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska aktualizuje przyjęty w 2015 r. Kodeks dobrych praktyk w sprawie szczegółowych zasad ochrony małoletnich w audiowizualnych usługach medialnych na żądanie.

Kodeks stanowi zbiór dobrych praktyk i wskazówek dla podmiotów udostępniających treści audiowizualne na żądanie oraz stanowi najlepszy przykład wspólnego postrzegania kluczowych kwestii przez branżę internetową. Zaktualizowana wersja (z dnia 17 grudnia 2021 r.) uzyskała wstępną pozytywną opinię Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.

Zaktualizowana wersja Kodeksu znajduje się TUTAJ>>

Zapraszamy zainteresowane podmioty udostępniające treści audiowizualne na żądanie do przesłania ewentualnych opinii i uwag do zaktualizowanej wersji Kodeksu.
W szczególności jednak zapraszamy do wsparcia Kodeksu w formie przystąpienia do grona sygnatariuszy.
Na zgłoszenia czekamy do 31 stycznia br. Kontakt: m.bublewicz@iab.org.pl

 

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.