Konferencja prasowa: Skuteczna ochrona dzieci w serwisach VOD jako efekt samoregulacji rynku.

09/07/2022
Zapraszamy na konferencję prasową „Skuteczna ochrona dzieci w serwisach VOD jako efekt samoregulacji rynku. Nowelizacja Kodeksu Dobrych Praktyk”, którą organizuje KRRiT we współpracy z IAB Polska. Wydarzenie odbędzie się 13 września w siedzibie KRRiT.

Celem konferencji jest podsumowanie efektów samoregulacji rynku w mijającej kadencji KRRiT na przykładzie ostatniej aktualizacji Kodeksu Dobrych Praktyk w sprawie szczegółowych zasad ochrony małoletnich w audiowizualnych usługach medialnych na żądanie, przykładowo poprzez unowocześnienie zabezpieczeń technicznych czy możliwość przystępowania do porozumienia podmiotów zagranicznych.

Jednocześnie będzie stanowiła okazję do popularyzowania aktów samoregulacyjnych jako elastycznego mechanizmu wspomagającego prawo stanowione w zakresie ochrony dzieci w internecie. W tym kontekście przedstawione zostaną wyniki najnowszego monitoringu skuteczności zabezpieczeń technicznych w serwisach VOD prowadzonego obecnie przez Departament Monitoringu Biura KRRiT, plany wypracowania samoregulacji influencerów w zakresie oznaczania przekazów handlowych, samoregulacji w zakresie dynamicznego wstawiania reklam (DAI) oraz porozumienia dostawców usług medialnych w zakresie sposobu realizacji obowiązków zapewnienia udogodnień dla osób z niepełnosprawnościami w audiowizualnych usługach medialnych na żądanie oraz w programach telewizyjnych dla dzieci.

Termin i miejsce: 13 września 2022 r. godz. 11:00, Biuro KRRiT, Skwer kard. S. Wyszyńskiego 9

Plan konferencji

moderator:Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska

  1. Witold Kołodziejski Przewodniczący KRRiT – powitanie gości i uczestników oraz słowo wstępne
  2. Włodzimierz Schmidt – wprowadzenie do tematu konferencji, przedstawienie zagadnień do dyskusji.
  3. Wystąpienia prelegentów:
  • Teresa Wierzbowska, Prezes, Związek Pracodawców Prywatnych Mediów Lewiatan
  • Ilona Lartigue, PR Director CEE, przedstawiciel Netflix na Polskę
  • Justyna Troszczyńska, Właścicielka agencji consultingu filmowego Media4Fun, Dyrektor Zarządzająca Cineman.pl
  1. dr Agnieszka Wąsowska, Dyrektor Departamentu Monitoringu Biura KRRiT – podsumowanie wyników ostatnich monitoringów w zakresie przestrzegania Kodeksu, po wprowadzeniu jego nowelizacji.
  2. Pytania dziennikarzy.
  3. Włodzimierz Schmidt podsumowanie dyskusji.
  4. Przewodniczący KRRiT
  • wnioski wraz z podkreśleniem osiągnięć KRRiT w zakresie wspierania samoregulacji
  • określenie wyzwań i problemów stojących przed rynkiem i regulatorem w nadchodzącej kadencji.

Zapraszamy!

Czytaj także

Duży krok w standaryzacji rynku reklam Digital OOH: Słownik i formatka dla ofert DOOH

Duży krok w standaryzacji rynku reklam Digital OOH: Słownik i formatka dla ofert DOOH

Grupa Robocza Digital Out-of-Home IAB Polska, zrzeszająca wiodące firmy z medium OOH oraz przedstawicieli domów mediowych i firm technologicznych, opracowała dwa ważne dla branży materiały: słownik pojęć związanych z Digital OOH oraz edytowalną formatkę do składania ofert reklamowych na kampanie w tym medium. Materiały te stanowią duży krok do standaryzacji rynku reklam Digital OOH.

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w świecie biznesu.

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.