Konferencja Interact już 25-26 maja w Madrycie. Bilety dostępne w ofercie early bird!

04/11/2022
Coroczne wydarzenie flagowe IAB Europe Interact powraca do trybu stacjonarnego i jest gotowe powitać Cię w dniach 25-26 maja br. w Madrycie!

Flagowe wydarzenie IAB Europe – Interact jest obowiązkowym punktem dla branży reklamy i marketingu cyfrowego. To miejsce spotkań i ispiracji wiodących europejskich reklamodawców, ekspertów branżowych, agencji i właścicieli mediów.  Od ponad dekady dzielą się najlepszymi praktykami co rok w innej europejskiej stolicy.

Po 2 latach prowadzenia konferencji w trybie online z powodu pandemii koronawirusa- Interact w tym roku odbędzie się stacjonarnie w Madrycie.

IAB Hiszpania będzie gospodarzem dwóch dni wystąpień i dyskusji panelowych. Ich hasło przewodnie brzmi „Driving the Next Digital Decade” i obejmie szeroki zakres tematów, aby wspólnie zadbać i dobrze ukierunkować rozwój ekosystemu reklamy cyfrowej – od ekonomii uważności, CTV i mediów detalicznych, przez modele reklamowe wydawców premium, zrównoważony rozwój, najnowsze normy i regulacje prawne i wiele więcej.

Zamów bilet w ofercie Early Bird do 29 kwietnia >>> 

Piewrsi potwierdzeni prelegenci:

Oprócz głównego ekonomisty IAB Europe, Daniela Knappa i byłego prezesa, Constantine’a Kamarasa, swoją obecność potwierdzili następujące osoby:

  • Krystal Olivieri, Global Chief Innovation Officer, GroupM
  • Brian O’Kelley, CEO & Co-Founder, Scope3
  • Carrie Timms, Director of Customer Marketing EMEA, Meta
  • Artur Semionov, Head of Product & Innovation, Xaxis EMEA
  • Remi Boudard, Senior Director of Marketplace Development in Spain, Xandr
  • Ryan Martin, Global Business Marketing – Program Manager, TikTok

Szczegóły na temat Interact znajdziesz na oficjalnej stronie >>>

 

Czytaj także

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.

Scenariusze zajęć dla nauczycieli wspierane przez AI! Nowy e-book IAB Polska

Scenariusze zajęć dla nauczycieli wspierane przez AI! Nowy e-book IAB Polska

Tym razem mamy coś dla nauczycieli i edukatorów! Przedstawiciele Grupy Zadaniowej AI dla Edukacji IAB Polska przygotowali e-book, który zawiera aż 10 scenariuszy zajęć wspieranych przez AI. W scenariuszach tych sztuczna inteligencja jest traktowana nie jako dodatek, ale narzędzie nauczania i uczenia się.