Flagowe wydarzenie IAB Europe – Interact jest obowiązkowym punktem dla branży reklamy i marketingu cyfrowego. To miejsce spotkań i ispiracji wiodących europejskich reklamodawców, ekspertów branżowych, agencji i właścicieli mediów. Od ponad dekady dzielą się najlepszymi praktykami co rok w innej europejskiej stolicy.
Po 2 latach prowadzenia konferencji w trybie online z powodu pandemii koronawirusa- Interact w tym roku odbędzie się stacjonarnie w Madrycie.
IAB Hiszpania będzie gospodarzem dwóch dni wystąpień i dyskusji panelowych. Ich hasło przewodnie brzmi „Driving the Next Digital Decade” i obejmie szeroki zakres tematów, aby wspólnie zadbać i dobrze ukierunkować rozwój ekosystemu reklamy cyfrowej – od ekonomii uważności, CTV i mediów detalicznych, przez modele reklamowe wydawców premium, zrównoważony rozwój, najnowsze normy i regulacje prawne i wiele więcej.
Zamów bilet w ofercie Early Bird do 29 kwietnia >>>
Piewrsi potwierdzeni prelegenci:
Oprócz głównego ekonomisty IAB Europe, Daniela Knappa i byłego prezesa, Constantine’a Kamarasa, swoją obecność potwierdzili następujące osoby:
- Krystal Olivieri, Global Chief Innovation Officer, GroupM
- Brian O’Kelley, CEO & Co-Founder, Scope3
- Carrie Timms, Director of Customer Marketing EMEA, Meta
- Artur Semionov, Head of Product & Innovation, Xaxis EMEA
- Remi Boudard, Senior Director of Marketplace Development in Spain, Xandr
- Ryan Martin, Global Business Marketing – Program Manager, TikTok
Szczegóły na temat Interact znajdziesz na oficjalnej stronie >>>