Konferencja Interact już 25-26 maja w Madrycie. Bilety dostępne w ofercie early bird!

04/11/2022
Coroczne wydarzenie flagowe IAB Europe Interact powraca do trybu stacjonarnego i jest gotowe powitać Cię w dniach 25-26 maja br. w Madrycie!

Flagowe wydarzenie IAB Europe – Interact jest obowiązkowym punktem dla branży reklamy i marketingu cyfrowego. To miejsce spotkań i ispiracji wiodących europejskich reklamodawców, ekspertów branżowych, agencji i właścicieli mediów.  Od ponad dekady dzielą się najlepszymi praktykami co rok w innej europejskiej stolicy.

Po 2 latach prowadzenia konferencji w trybie online z powodu pandemii koronawirusa- Interact w tym roku odbędzie się stacjonarnie w Madrycie.

IAB Hiszpania będzie gospodarzem dwóch dni wystąpień i dyskusji panelowych. Ich hasło przewodnie brzmi „Driving the Next Digital Decade” i obejmie szeroki zakres tematów, aby wspólnie zadbać i dobrze ukierunkować rozwój ekosystemu reklamy cyfrowej – od ekonomii uważności, CTV i mediów detalicznych, przez modele reklamowe wydawców premium, zrównoważony rozwój, najnowsze normy i regulacje prawne i wiele więcej.

Zamów bilet w ofercie Early Bird do 29 kwietnia >>> 

Piewrsi potwierdzeni prelegenci:

Oprócz głównego ekonomisty IAB Europe, Daniela Knappa i byłego prezesa, Constantine’a Kamarasa, swoją obecność potwierdzili następujące osoby:

  • Krystal Olivieri, Global Chief Innovation Officer, GroupM
  • Brian O’Kelley, CEO & Co-Founder, Scope3
  • Carrie Timms, Director of Customer Marketing EMEA, Meta
  • Artur Semionov, Head of Product & Innovation, Xaxis EMEA
  • Remi Boudard, Senior Director of Marketplace Development in Spain, Xandr
  • Ryan Martin, Global Business Marketing – Program Manager, TikTok

Szczegóły na temat Interact znajdziesz na oficjalnej stronie >>>

 

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.