Konferencja E-commerce Trends Summit 2022 we wrześniu

08/01/2022
E-commerce Trends Summit 2022 to trzecia edycja konferencji organizowanej co roku przez ICAN Institute, lidera branży executive education i wydawcy prestiżowych magazynów biznesowych. Wydarzenie odbędzie się 15 września 2022 r. w formule online. Wydarzenie zostało objęte patronatem IAB Polska.

Znamy pierwsze nazwiska speakerów na E-commerce Trends Summit 2022

Prezes e-Izby Patrycja Sass-Staniszewska, ekspert Amazon Damian Wiszowaty, Phil Budden z MIT Sloan School of Management, Krzysztof Bulski, dyrektor zarządzający w Molecule Group, oraz Grzegorz Furtak, ekspert w dziedzinie pricingu i strategii monetyzacji – to pierwsza piątka ekspertów, która wystąpi na E-commerce Trends Summit 2022. Konferencja odbędzie się 15 września w formule online i jest przeznaczona dla wszystkich osób zainteresowanych zwiększaniem sprzedaży w Internecie i najnowszymi trendami w e-commerce.

E-commerce Trends Summit 2022 to trzecia edycja konferencji organizowanej co roku przez ICAN Institute, lidera branży executive education i wydawcy prestiżowych magazynów biznesowych. Wydarzenie odbędzie się 15 września 2022 r. w formule online (transmisja na żywo) i jest skierowane do osób zajmujących się zawodowo sprzedażą online i odpowiadających za ten obszar w firmie (specjaliści, menedżerzy, dyrektorzy, członkowie zarządów), prowadzących własne sklepy internetowe oraz zainteresowanych najnowszymi trendami i technologiami w e-commerce.

Tematy i speakerzy tegorocznej konferencji

Najnowsza edycja E-commerce Trends Summit będzie poświęcona czterem głównym obszarom tematycznym:

  • E-klient – emocje, różnice pokoleniowe, UX/CX
  • Marketplace i omnichannel
  • Technologie cyfrowe w e-commerce
  • Nowe trendy: q-commerce, eko-mmerce, re-commerce, social selling, live shopping

Na wirtualnej scenie zobaczymy uznanych polskich i światowych ekspertów, związanych zawodowo i naukowo z rozpoznawalnymi firmami, centrami badawczymi i instytucjami wspierającymi cyfrową gospodarkę. Wystąpią: Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes Izby Gospodarki Elektronicznej, Damian Wiszowaty, ekspert Amazon, prawnik i założyciel firmy Gonito, Phil Budden, starszy wykładowca w MIT Sloan School of Management zajmujący się ekosystemem innowacji, Krzysztof Bulski, dyrektor zarządzający w Molecule Group, grupie marketingowej specjalizującej się w komunikacji i transformacji cyfrowej, a także Grzegorz Furtak, ekspert w dziedzinie pricingu i strategii monetyzacji oraz założyciel pricingLAB.

Aktywności i materiały dla uczestników

Do wydarzenia można dołączyć bezpłatnie lub wybierając jeden z płatnych pakietów. Wszyscy uczestnicy, niezależnie od pakietu, mogą wziąć udział w sesjach Q&A z prelegentami i mają dostęp do materiałów partnerów wydarzenia. Dla osób, które zdecydują się na płatny pakiet uczestnictwa, organizatorzy przygotowali ponadto półroczny dostęp do treści z konferencji, e-booka „Siła rekomendacji” Michaela Schrage’a, szkolenie online „Marketing relacji”, certyfikat oraz półroczną prenumeratę ICAN Business Insight w wersji drukowanej. Organizatorzy zapewniają także tłumaczenie symultaniczne z języka angielskiego na polski i z polskiego na angielski, dzięki czemu język nie stanowi przeszkody w zdobywaniu wiedzy i interakcji z prelegentami.

Możliwość zgłoszenia udziału oraz więcej informacji o wydarzeniu: e-commercetrends.mitsmr.pl/

Czytaj także

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Czy wciąż mamy do czynienia z duopolem w polskich social mediach? Jaka jest charakterystyka użytkowników poszczególnych platform i jaką strategię reklamową warto obrać, aby dotrzeć do konkretnych grup odbiorców? Do rąk czytelników trafiła trzecia edycja raportu „Social media 2025”, dostarczająca wyczerpujących danych na temat rodzimego rynku mediów społecznościowych.

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Podsumowanie kluczowych wydarzeń i trendów minionego roku oraz prognozy na rok 2025 znajdziesz w opublikowanym właśnie Raporcie Strategicznym Internet 2024/202025 – najważniejszym corocznym podsumowaniu polskiej branży digital. Raport dostępny jest jako serwis www oraz klasyczny PDF.