Konferencja E-commerce Trends Summit 2022 we wrześniu

08/01/2022
E-commerce Trends Summit 2022 to trzecia edycja konferencji organizowanej co roku przez ICAN Institute, lidera branży executive education i wydawcy prestiżowych magazynów biznesowych. Wydarzenie odbędzie się 15 września 2022 r. w formule online. Wydarzenie zostało objęte patronatem IAB Polska.

Znamy pierwsze nazwiska speakerów na E-commerce Trends Summit 2022

Prezes e-Izby Patrycja Sass-Staniszewska, ekspert Amazon Damian Wiszowaty, Phil Budden z MIT Sloan School of Management, Krzysztof Bulski, dyrektor zarządzający w Molecule Group, oraz Grzegorz Furtak, ekspert w dziedzinie pricingu i strategii monetyzacji – to pierwsza piątka ekspertów, która wystąpi na E-commerce Trends Summit 2022. Konferencja odbędzie się 15 września w formule online i jest przeznaczona dla wszystkich osób zainteresowanych zwiększaniem sprzedaży w Internecie i najnowszymi trendami w e-commerce.

E-commerce Trends Summit 2022 to trzecia edycja konferencji organizowanej co roku przez ICAN Institute, lidera branży executive education i wydawcy prestiżowych magazynów biznesowych. Wydarzenie odbędzie się 15 września 2022 r. w formule online (transmisja na żywo) i jest skierowane do osób zajmujących się zawodowo sprzedażą online i odpowiadających za ten obszar w firmie (specjaliści, menedżerzy, dyrektorzy, członkowie zarządów), prowadzących własne sklepy internetowe oraz zainteresowanych najnowszymi trendami i technologiami w e-commerce.

Tematy i speakerzy tegorocznej konferencji

Najnowsza edycja E-commerce Trends Summit będzie poświęcona czterem głównym obszarom tematycznym:

  • E-klient – emocje, różnice pokoleniowe, UX/CX
  • Marketplace i omnichannel
  • Technologie cyfrowe w e-commerce
  • Nowe trendy: q-commerce, eko-mmerce, re-commerce, social selling, live shopping

Na wirtualnej scenie zobaczymy uznanych polskich i światowych ekspertów, związanych zawodowo i naukowo z rozpoznawalnymi firmami, centrami badawczymi i instytucjami wspierającymi cyfrową gospodarkę. Wystąpią: Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes Izby Gospodarki Elektronicznej, Damian Wiszowaty, ekspert Amazon, prawnik i założyciel firmy Gonito, Phil Budden, starszy wykładowca w MIT Sloan School of Management zajmujący się ekosystemem innowacji, Krzysztof Bulski, dyrektor zarządzający w Molecule Group, grupie marketingowej specjalizującej się w komunikacji i transformacji cyfrowej, a także Grzegorz Furtak, ekspert w dziedzinie pricingu i strategii monetyzacji oraz założyciel pricingLAB.

Aktywności i materiały dla uczestników

Do wydarzenia można dołączyć bezpłatnie lub wybierając jeden z płatnych pakietów. Wszyscy uczestnicy, niezależnie od pakietu, mogą wziąć udział w sesjach Q&A z prelegentami i mają dostęp do materiałów partnerów wydarzenia. Dla osób, które zdecydują się na płatny pakiet uczestnictwa, organizatorzy przygotowali ponadto półroczny dostęp do treści z konferencji, e-booka „Siła rekomendacji” Michaela Schrage’a, szkolenie online „Marketing relacji”, certyfikat oraz półroczną prenumeratę ICAN Business Insight w wersji drukowanej. Organizatorzy zapewniają także tłumaczenie symultaniczne z języka angielskiego na polski i z polskiego na angielski, dzięki czemu język nie stanowi przeszkody w zdobywaniu wiedzy i interakcji z prelegentami.

Możliwość zgłoszenia udziału oraz więcej informacji o wydarzeniu: e-commercetrends.mitsmr.pl/

Czytaj także

IAB Tech Lab wprowadza Trusted Server – otwarte oprogramowanie dla wydawców

IAB Tech Lab wprowadza Trusted Server – otwarte oprogramowanie dla wydawców

IAB Tech Lab, globalna organizacja opracowująca standardy technologiczne dla reklamy cyfrowej, wprowadziła Trusted Server – otwarty framework do zarządzania reklamami po stronie serwera. Rozwiązanie to pozwala wydawcom na odzyskanie pełnej kontroli nad monetyzacją reklamową w obliczu coraz bardziej restrykcyjnych ograniczeń wprowadzanych przez przeglądarki internetowe.

Konkurs DOBROSTARS pod patronatem IAB Polska

Konkurs DOBROSTARS pod patronatem IAB Polska

IAA Polska wraz uczestnikami programu liderskiego Marketing Masterminds organizuje konkurs DOBROSTARS, w którym wyróżnione zostaną najlepsze praktyki wspierające zdrowie psychiczne, fizyczne i dobre samopoczucie pracowników. Inicjatywę wspierają największe organizacje branżowe: IAB Polska oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, które objęły patronat nad konkursem.

SEO Vibes Summit ‘25 pod patronatem IAB

SEO Vibes Summit ‘25 pod patronatem IAB

Już po raz 5. WhitePress organizuje SEO Vibes Summit – jedną z najważniejszych konferencji branży SEO i content marketingu w Europie. Tym razem konferencja odbędzie się w Zakopanem w dniach 27-31 maja. Wydarzenie posiada patronat honorowy IAB Polska.