Konferencja E-commerce Trends Summit 2022 we wrześniu

08/01/2022
E-commerce Trends Summit 2022 to trzecia edycja konferencji organizowanej co roku przez ICAN Institute, lidera branży executive education i wydawcy prestiżowych magazynów biznesowych. Wydarzenie odbędzie się 15 września 2022 r. w formule online. Wydarzenie zostało objęte patronatem IAB Polska.

Znamy pierwsze nazwiska speakerów na E-commerce Trends Summit 2022

Prezes e-Izby Patrycja Sass-Staniszewska, ekspert Amazon Damian Wiszowaty, Phil Budden z MIT Sloan School of Management, Krzysztof Bulski, dyrektor zarządzający w Molecule Group, oraz Grzegorz Furtak, ekspert w dziedzinie pricingu i strategii monetyzacji – to pierwsza piątka ekspertów, która wystąpi na E-commerce Trends Summit 2022. Konferencja odbędzie się 15 września w formule online i jest przeznaczona dla wszystkich osób zainteresowanych zwiększaniem sprzedaży w Internecie i najnowszymi trendami w e-commerce.

E-commerce Trends Summit 2022 to trzecia edycja konferencji organizowanej co roku przez ICAN Institute, lidera branży executive education i wydawcy prestiżowych magazynów biznesowych. Wydarzenie odbędzie się 15 września 2022 r. w formule online (transmisja na żywo) i jest skierowane do osób zajmujących się zawodowo sprzedażą online i odpowiadających za ten obszar w firmie (specjaliści, menedżerzy, dyrektorzy, członkowie zarządów), prowadzących własne sklepy internetowe oraz zainteresowanych najnowszymi trendami i technologiami w e-commerce.

Tematy i speakerzy tegorocznej konferencji

Najnowsza edycja E-commerce Trends Summit będzie poświęcona czterem głównym obszarom tematycznym:

  • E-klient – emocje, różnice pokoleniowe, UX/CX
  • Marketplace i omnichannel
  • Technologie cyfrowe w e-commerce
  • Nowe trendy: q-commerce, eko-mmerce, re-commerce, social selling, live shopping

Na wirtualnej scenie zobaczymy uznanych polskich i światowych ekspertów, związanych zawodowo i naukowo z rozpoznawalnymi firmami, centrami badawczymi i instytucjami wspierającymi cyfrową gospodarkę. Wystąpią: Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes Izby Gospodarki Elektronicznej, Damian Wiszowaty, ekspert Amazon, prawnik i założyciel firmy Gonito, Phil Budden, starszy wykładowca w MIT Sloan School of Management zajmujący się ekosystemem innowacji, Krzysztof Bulski, dyrektor zarządzający w Molecule Group, grupie marketingowej specjalizującej się w komunikacji i transformacji cyfrowej, a także Grzegorz Furtak, ekspert w dziedzinie pricingu i strategii monetyzacji oraz założyciel pricingLAB.

Aktywności i materiały dla uczestników

Do wydarzenia można dołączyć bezpłatnie lub wybierając jeden z płatnych pakietów. Wszyscy uczestnicy, niezależnie od pakietu, mogą wziąć udział w sesjach Q&A z prelegentami i mają dostęp do materiałów partnerów wydarzenia. Dla osób, które zdecydują się na płatny pakiet uczestnictwa, organizatorzy przygotowali ponadto półroczny dostęp do treści z konferencji, e-booka „Siła rekomendacji” Michaela Schrage’a, szkolenie online „Marketing relacji”, certyfikat oraz półroczną prenumeratę ICAN Business Insight w wersji drukowanej. Organizatorzy zapewniają także tłumaczenie symultaniczne z języka angielskiego na polski i z polskiego na angielski, dzięki czemu język nie stanowi przeszkody w zdobywaniu wiedzy i interakcji z prelegentami.

Możliwość zgłoszenia udziału oraz więcej informacji o wydarzeniu: e-commercetrends.mitsmr.pl/

Czytaj także

Patronat: WE ARE GAMERS – gaming marketing w praktyce; konferencja tematyczna stacjonarnie w Warszawie

Patronat: WE ARE GAMERS – gaming marketing w praktyce; konferencja tematyczna stacjonarnie w Warszawie

Gaming to mainstream, to nie opinia a fakt. Najnowsze dane potwierdzają rosnące zainteresowanie grami wśród osób praktycznie w każdym wieku; 65% Polaków powyżej 16. roku życia gra w gry przynajmniej raz w tygodniu, a 88% dzieci w przedziale wiekowym 9-15 gra lub ogląda gry wideo. Gaming staje się strategicznym kanałem komunikacji dla marek. IAB Polska jest patronem honorowym wydarzenia.

79% internautów kupuje online. Raport „E-commerce w Polsce 2023” już dostępny

79% internautów kupuje online. Raport „E-commerce w Polsce 2023” już dostępny

Odsetek polskich internautów, którzy kupują online rośnie – obecnie wynosi on 79%. Na polskich stronach zakupy robi 75%, a na zagranicznych – 30%. Po raz pierwszy autorzy raportu przyjrzeli się również zjawisku social-commerce. Jak wynika z danych, za pośrednictwem social mediów kupuje na razie jedynie 19%, nie jest to więc wciąż bardzo popularna forma zakupów. Partnerami merytorycznymi wydania są Polskie Badania Internetu oraz Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

Premiera badania kondycji rynku content marketingu w Polsce 2023

Premiera badania kondycji rynku content marketingu w Polsce 2023

Content marketing, badany w Polsce zaledwie od kilku lat, nieustannie zdobywa coraz więcej zwolenników, przekształcając się w istotny element strategii firm. Trzeci z kolei raport Stowarzyszenia Content Marketing Polska rzuca światło na dynamikę tego sektora, jego rosnący potencjał, ale także wyzwania, przed którymi stoi. Już 60% firm deklaruje, że wdrożyło strategię contentmarketingową, ale jednocześnie 57% przyznaje, że nie ma narzędzi do mierzenia jej efektywności. Czy zatem rosnąca inwestycja w content marketing idzie w parze z jego profesjonalizacją? Partnerami badania byli: IAB Polska, SAR, IAA, BCC, SocialPress.