JOIN THE GAME. Premiera podcastu Grupy Roboczej Gry i Esport

04/12/2022
Zapraszamy na premierę pierwszego PODCASTU IAB Polska Eksperci z Grupy Roboczej Gry i Esport IAB Polska w cykliczny sposób, raz w miesiącu będą poruszać gorące tematy z tego obszaru ważne z perspektywy marketingu – zarówno od strony klienta, biznesu, agencji, jak i wydawców (mediów). Podcast prowadzony będzie LIVE na YT IAB Polska. Pierwszy odcinek już 20 kwietnia o 15:00.

Pierwszy odcinek podcastu będzie nosił tytuł: Web 3.0 – welcome to metaverse. Co to oznacza z perspektywy: usera, klienta, marki. Nowe touchpointy, nowe możliwości dla reklamodawców. Podczas wydarzenia rozmawiać będą:

  • Karolina Diakowska,Managing Director – gam3rsx
  • Tomasz Przeździecki, CEO _game changer.
  • Rafał Karwowski,Integrated Communication Senior Manager, Wavemaker
Podcast odbędzie się LIVE, w imieniu prelegentów serdecznie zachęcamy do interakcji w komentarzach, do których nasi eksperci będą odnosić się w trakcie trwania podcastu
Zasubskrybuj nasz kanał już teraz, by dostać powiadomienie o rozpoczęciu podcastu!
 
Zobacz zaproszenie prelegentów na pierwszy odcinek:
 
Podczas kolejnych odcinków nasi eksperci poruszą tematy takie jak: turnieje esportowe, organizacei esportowe, gry i ich premiery, nowe touch pointy dla grup docelowych, zmiany zachowań konsumentów, badania w tym świecie, efektywność kampanii, skuteczna komunikacja, najlepsze case study z Polski i świata, projekty CSR, narzędzia dla marketerów, trendy takie jak metaverse, nft, blockchain, crypto.
 

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.