Jet Line dołącza do firm członkowskich IAB Polska.

11/05/2021
W szeregi członków IAB Polska wstąpił Jet Line - firma od komunikacji OOH i Digital OOH.

Jet Line realizuje ogólnopolskie kampanie, klasyczne i cyfrowe, które przynoszą markom zysk. Jest właścicielem sieci tablic Motorway 12x4m, sieci ekranów MORE, samochodów MobiJet 6x3m i platformy MyLED. Stawia na ludzi, profesjonalizm, myślenie – zwłaszcza kreatywne i pozytywne, uczciwe i partnerskie relacje. Dział sprzedaży Jet Line wybrano najlepszym Biurem Reklamy OOH w 2020. Od 2013 roku prowadzi żeglarską Fundację Rejs Odkrywców, wspiera młodzież z trudniejszym startem w dorosłe życie i pomaga młodym ludziom iść dobrym kursem.

Misja naszej firmy brzmi: z pasją tworzymy przestrzeń do komunikacji. Na co dzień pomagamy opowiadać markom ich historie i dbamy, aby trafiały do odpowiednich osób, we właściwym czasie, miejscu i kontekście i w adekwatny sposób, czyli coraz częściej cyfrowy. Od 2017 roku Klienci korzystają z naszych rozwiązań digital out of home: platformy MyLED i sieci ekranów MORE. Inwestujemy w technologie wspierające sprzedaż, automatyzację procesów zakupowych i planowania kampanii oraz badania widowni nośników digital out of home w czasie rzeczywistym. Chcielibyśmy także wprowadzić wkrótce zasoby digital out of home na platformy służące do zakupu programatycznego.
Klienci, marketerzy, mediowcy zdecydowanie sygnalizują potrzebę wdrożenia standardów branżowych dla digital out of home oraz edukację rynku. Dołączyliśmy do IAB, bo postrzegamy je jako właściwe miejsce do współpracy z innymi podmiotami z branży digital out of home, przestrzeń do dialogu i wymiany doświadczeń, do edukacji, do mądrego, odpowiedzialnego rozwoju rynku oraz promocji tego kanału komunikacji. – komentuje Michał Ciundziewicki, prezes zarządu Jet Line.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. Więcej informacji TUTAJ.

Jak przystąpić do IAB Polska?

Czytaj także

Duży krok w standaryzacji rynku reklam Digital OOH: Słownik i formatka dla ofert DOOH

Duży krok w standaryzacji rynku reklam Digital OOH: Słownik i formatka dla ofert DOOH

Grupa Robocza Digital Out-of-Home IAB Polska, zrzeszająca wiodące firmy z medium OOH oraz przedstawicieli domów mediowych i firm technologicznych, opracowała dwa ważne dla branży materiały: słownik pojęć związanych z Digital OOH oraz edytowalną formatkę do składania ofert reklamowych na kampanie w tym medium. Materiały te stanowią duży krok do standaryzacji rynku reklam Digital OOH.

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w świecie biznesu.

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.