Jet Line dołącza do firm członkowskich IAB Polska.

11/05/2021
W szeregi członków IAB Polska wstąpił Jet Line - firma od komunikacji OOH i Digital OOH.

Jet Line realizuje ogólnopolskie kampanie, klasyczne i cyfrowe, które przynoszą markom zysk. Jest właścicielem sieci tablic Motorway 12x4m, sieci ekranów MORE, samochodów MobiJet 6x3m i platformy MyLED. Stawia na ludzi, profesjonalizm, myślenie – zwłaszcza kreatywne i pozytywne, uczciwe i partnerskie relacje. Dział sprzedaży Jet Line wybrano najlepszym Biurem Reklamy OOH w 2020. Od 2013 roku prowadzi żeglarską Fundację Rejs Odkrywców, wspiera młodzież z trudniejszym startem w dorosłe życie i pomaga młodym ludziom iść dobrym kursem.

Misja naszej firmy brzmi: z pasją tworzymy przestrzeń do komunikacji. Na co dzień pomagamy opowiadać markom ich historie i dbamy, aby trafiały do odpowiednich osób, we właściwym czasie, miejscu i kontekście i w adekwatny sposób, czyli coraz częściej cyfrowy. Od 2017 roku Klienci korzystają z naszych rozwiązań digital out of home: platformy MyLED i sieci ekranów MORE. Inwestujemy w technologie wspierające sprzedaż, automatyzację procesów zakupowych i planowania kampanii oraz badania widowni nośników digital out of home w czasie rzeczywistym. Chcielibyśmy także wprowadzić wkrótce zasoby digital out of home na platformy służące do zakupu programatycznego.
Klienci, marketerzy, mediowcy zdecydowanie sygnalizują potrzebę wdrożenia standardów branżowych dla digital out of home oraz edukację rynku. Dołączyliśmy do IAB, bo postrzegamy je jako właściwe miejsce do współpracy z innymi podmiotami z branży digital out of home, przestrzeń do dialogu i wymiany doświadczeń, do edukacji, do mądrego, odpowiedzialnego rozwoju rynku oraz promocji tego kanału komunikacji. – komentuje Michał Ciundziewicki, prezes zarządu Jet Line.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. Więcej informacji TUTAJ.

Jak przystąpić do IAB Polska?

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.