Jak wygląda współpraca na styku nauki i biznesu? Weź udział w badaniu Rady Sektorowej!

01/04/2021
Czy młodzi adepci sztuki komunikacji marketingowej, wchodząc na rynek wiedzą jakie są wobec nich oczekiwania? Czy nauka idzie w parze z praktyką? Zapraszamy do udziału w badaniu, które realizujemy w ramach Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej.
Wyniki ankiet posłużą do opracowania raportu prezentującego status współpracy, wskaźniki potencjału oraz bariery kooperacji, a także pozwolą opracować założenia warsztatów dotyczących usprawnienia współpracy.

Do wypełnienia krótkiej ankiety zapraszamy:

  • przedsiębiorców sektora komunikacji marketingowej: agencja reklamowa (o różnym profilu działalności, zakresu świadczonych usług, specjalizacji), dom produkcyjny / mediowy / agencja mediowa, reklamodawca / marketer, wydawca / agencja eventowa, nadawca programów ogólnodostępnych i abonamentowych i inne
  • przedstawicieli środowiska akademickiego: wykładowców i władze uczelni.

Sektor komunikacji marketingowej definiowany jest w oparciu o Polską Klasyfikację Działalności Gospodarczej, z uwzględnieniem następujących kodów:

  • PKD J58.1 – Wydawanie książek i periodyków oraz pozostała działalność wydawnicza,
    z wyłączeniem w zakresie oprogramowania,
  • PKD J59 – Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo, programów telewizyjnych, nagrań dźwiękowych i muzycznych,
  • PKD J60 – Nadawanie programów ogólnodostępnych i abonamentowych,
  • PKD M.73.1 – Reklama.

Badanie trwa do 31 stycznia 2021 roku, a wypełnienie ankiety zajmuje kilka minut.  Zapraszamy do udziału!

Raport z badania będzie dostępny z końcem stycznia br. na stronie internetowej Sektorowej Rady Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej: https://radasektorowa-komunikacja.pl/ 

Badanie realizowane jest przez Sektorową Radę ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej we współpracy z Ogólnopolskim Panelem Badawczym Ariadna, a dane zebrane w trakcie badania są anonimowe, mają charakter poufny i będą prezentowane jedynie w postaci zbiorczych opracowań statystycznych.

 

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.