Do wypełnienia krótkiej ankiety zapraszamy:
- przedsiębiorców sektora komunikacji marketingowej: agencja reklamowa (o różnym profilu działalności, zakresu świadczonych usług, specjalizacji), dom produkcyjny / mediowy / agencja mediowa, reklamodawca / marketer, wydawca / agencja eventowa, nadawca programów ogólnodostępnych i abonamentowych i inne
- przedstawicieli środowiska akademickiego: wykładowców i władze uczelni.
Sektor komunikacji marketingowej definiowany jest w oparciu o Polską Klasyfikację Działalności Gospodarczej, z uwzględnieniem następujących kodów:
- PKD J58.1 – Wydawanie książek i periodyków oraz pozostała działalność wydawnicza,
z wyłączeniem w zakresie oprogramowania, - PKD J59 – Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo, programów telewizyjnych, nagrań dźwiękowych i muzycznych,
- PKD J60 – Nadawanie programów ogólnodostępnych i abonamentowych,
- PKD M.73.1 – Reklama.
Badanie trwa do 31 stycznia 2021 roku, a wypełnienie ankiety zajmuje kilka minut. Zapraszamy do udziału!
Raport z badania będzie dostępny z końcem stycznia br. na stronie internetowej Sektorowej Rady Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej: https://radasektorowa-komunikacja.pl/
Badanie realizowane jest przez Sektorową Radę ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej we współpracy z Ogólnopolskim Panelem Badawczym Ariadna, a dane zebrane w trakcie badania są anonimowe, mają charakter poufny i będą prezentowane jedynie w postaci zbiorczych opracowań statystycznych.