Interact 2025 już 21-22 maja w Brukseli

04/09/2025
Flagowe wydarzenie IAB Europe – Interact - to coroczne miejsce spotkań i inspiracji wiodących europejskich reklamodawców, ekspertów branżowych, agencji i właścicieli mediów. Od ponad dekady dzielą się oni najlepszymi praktykami co rok w innej europejskiej stolicy. Tym razem spotkanie odbędzie się 21-22 maja w Brukseli.

Tegoroczna edycja Interact odbędzie się pod hasłem „Clarity and Purpose for 2025 and beyond”, skupiając się na przyszłości rynku, innowacjach i wyzwaniach, które stoją przed branżą. To wyjątkowa okazja do poznania najnowszych trendów i danych z rynku, wymiany doświadczeń z liderami branży oraz nawiązania cennych kontaktów w środowisku międzynarodowym. Wydarzenie to sprzyja budowaniu relacji i poszerzaniu perspektywy na dynamicznie zmieniający się rynek.

Wśród key note speakerów pojawią się m.in.:

  • Daniel Knapp, Chief Economist, IAB Europe – zaprezentuje najnowsze wyniki AdEx Benchmark

  • Alison Keith, Global Head of Media Excellence, Kraft Heinz

  • Bernard Marchant, CEO, ROSSEL

Program wydarzenia skupi się na kluczowych dla rynku obszarach:

  • Retail Media – aktualny stan rynku i kierunki rozwoju

  • Connected TV – zakup, pomiar, innowacje

  • Measurement – jak upraszczać pomiary efektywności kampanii

  • Privacy-Enhancing Technologies – sesja prowadzona przez Google

Przedstawiciele firm członkowskich IAB Polska mogą zakupić bilet z 10% rabatem. Aby otrzymać kod rabatowy, prosimy zgłaszać się do Anny Garwolińskiej: a.garwolinska@iab.org.pl

Szczegółowe informacje na temat wydarzenia dostępne są TUTAJ.

 

Czytaj także

DIMAQ w programie pilotażowym mikropoświadczeń

DIMAQ w programie pilotażowym mikropoświadczeń

Standard DIMAQ dołącza do projektu „Mikropoświadczenia – pilotaż nowego rozwiązania wspierającego uczenie się przez całe życie”, realizowanego przez Instytut Badań Edukacyjnych – Państwowy Instytut Badawczy.

Portale horyzontalne jako naturalne środowisko dla skutecznego content marketingu – nowy poradnik IAB Polska

Portale horyzontalne jako naturalne środowisko dla skutecznego content marketingu – nowy poradnik IAB Polska

Portale horyzontalne to jedno z niewielu miejsc w internecie, gdzie codziennie spotykają się miliony realnych użytkowników w poszukiwaniu informacji, inspiracji i wiedzy. Ich skala, rozpoznawalność i redakcyjna wiarygodność czynią je idealnym środowiskiem do prowadzenia działań content marketingowych – nie tylko efektywnych wizerunkowo, ale też realnie wspierających decyzje zakupowe konsumentów.