Interact 2025 już 21-22 maja w Brukseli

04/09/2025
Flagowe wydarzenie IAB Europe – Interact - to coroczne miejsce spotkań i inspiracji wiodących europejskich reklamodawców, ekspertów branżowych, agencji i właścicieli mediów. Od ponad dekady dzielą się oni najlepszymi praktykami co rok w innej europejskiej stolicy. Tym razem spotkanie odbędzie się 21-22 maja w Brukseli.

Tegoroczna edycja Interact odbędzie się pod hasłem „Clarity and Purpose for 2025 and beyond”, skupiając się na przyszłości rynku, innowacjach i wyzwaniach, które stoją przed branżą. To wyjątkowa okazja do poznania najnowszych trendów i danych z rynku, wymiany doświadczeń z liderami branży oraz nawiązania cennych kontaktów w środowisku międzynarodowym. Wydarzenie to sprzyja budowaniu relacji i poszerzaniu perspektywy na dynamicznie zmieniający się rynek.

Wśród key note speakerów pojawią się m.in.:

  • Daniel Knapp, Chief Economist, IAB Europe – zaprezentuje najnowsze wyniki AdEx Benchmark

  • Alison Keith, Global Head of Media Excellence, Kraft Heinz

  • Bernard Marchant, CEO, ROSSEL

Program wydarzenia skupi się na kluczowych dla rynku obszarach:

  • Retail Media – aktualny stan rynku i kierunki rozwoju

  • Connected TV – zakup, pomiar, innowacje

  • Measurement – jak upraszczać pomiary efektywności kampanii

  • Privacy-Enhancing Technologies – sesja prowadzona przez Google

Przedstawiciele firm członkowskich IAB Polska mogą zakupić bilet z 10% rabatem. Aby otrzymać kod rabatowy, prosimy zgłaszać się do Anny Garwolińskiej: a.garwolinska@iab.org.pl

Szczegółowe informacje na temat wydarzenia dostępne są TUTAJ.

 

Czytaj także

Patronat IAB: BaseLinker EXPO w Krakowie

Patronat IAB: BaseLinker EXPO w Krakowie

BaseLinker zaprasza na trzecią edycję swojej flagowej konferencji – BaseLinker EXPO ‘25. Wydarzenie dostarczy praktycznej wiedzy dla sprzedawców e-commerce, dzięki której będą mogli jeszcze sprawniej skalować sprzedaż i wchodzić na nowe rynki bez obaw. Całość odbędzie się już 13 maja w ICE Kraków – jednym z najnowocześniejszych centrów kongresowych w Polsce. Wydarzenie posiada patronat honorowy IAB Polska.

SEMbook 2025: najnowszy e-book IAB Polska o trendach w SEO i PPC już dostępny!

SEMbook 2025: najnowszy e-book IAB Polska o trendach w SEO i PPC już dostępny!

Sztuczna inteligencja w Meta Ads, automatyzacja kampanii Google, działania omnichannel, performance na marketplace’ach, synergia SEO i PPC, rola danych własnych, a do tego kilkanaście case studies z rynku polskiego – najnowszy SEMbook 2025 to najbardziej aktualne kompendium wiedzy o marketingu w wyszukiwarkach i kampaniach digitalowych.