inStreamly dołącza do IAB Polska

08/14/2024
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza inStreamly - platforma digital marketingowa, która łączy ponad 150 000 streamerów Twitch i YouTube z markami w kontekstowych kampaniach in-stream.

Dzięki inStreamly marki stają integralną się częścią streamów, reagując m.in. na wydarzenia w grze, słowa streamerów czy wiadomości na czacie. Specjalizujemy się również w realizacjach in-game w Fortnite i Robloxie, budowaniu społeczności na serwerach Discord i kampaniami gaming marketing 360.

„Gaming pozwala na efektywne dotarcie do młodych osób, którego stale potrzebują firmy z najrozmaitszych branż. Jako inStreamly umożliwiamy im to w angażujący i innowacyjny sposób – poprzez gamingowych streamerów. Nasza technologia sprawia, że branded content staje się naturalną częścią tysięcy transmisji, co doceniają marki, streamerzy i gamingowa społeczność. Doświadczeniem, jakie zebraliśmy, przeprowadzając ponad 1000 kampanii wśród 150 000 zarejestrowanych streamerów, chcemy dzielić się w ramach struktur IAB Polska „- mówi Wiktoria Wójcik, Co-Founder i Chief Marketing Officer inStreamly. 

W strukturach IAB Polska jest obecnie zrzeszonych około 250 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Portale horyzontalne jako naturalne środowisko dla skutecznego content marketingu – nowy poradnik IAB Polska

Portale horyzontalne jako naturalne środowisko dla skutecznego content marketingu – nowy poradnik IAB Polska

Portale horyzontalne to jedno z niewielu miejsc w internecie, gdzie codziennie spotykają się miliony realnych użytkowników w poszukiwaniu informacji, inspiracji i wiedzy. Ich skala, rozpoznawalność i redakcyjna wiarygodność czynią je idealnym środowiskiem do prowadzenia działań content marketingowych – nie tylko efektywnych wizerunkowo, ale też realnie wspierających decyzje zakupowe konsumentów.