Założona przez doświadczonych ekspertów w branżach digital i DOOH, firma dysponuje siecią ponad 600 nowoczesnych ekranów o ogólnopolskim zasięgu. Dzięki unikalnej koncepcji pozycjonowania nośników reklamowych, Indoor Media skutecznie dociera do kierowców i miłośników podróży na największych stacjach paliw w kraju, oferując reklamy, które przyciągają uwagę i zwiększają zaangażowanie odbiorców.
– Marketing na stacjach paliw dynamicznie się rozwija, a nowe rozwiązania Digital Out-Of-Home cieszą się coraz większą popularnością wśród naszych klientów. Obserwujemy, że niemal cały proces docierania do kierowców przenosi się obecnie do nowoczesnych nośników cyfrowych. Już od wielu lat skutecznie wspieramy naszych partnerów w promocji ich produktów i usług, wykorzystując najnowocześniejsze technologie oraz autorskie rozwiązania reklamowe, które sami tworzymy. Przystępując do IAB Polska, chcemy w dalszym ciągu rozwijać możliwości reklamy online i offline, korzystając z wymiany wiedzy i doświadczeń z innymi członkami stowarzyszenia. Wierzymy, że dzięki temu będziemy mogli wypracowywać jeszcze bardziej efektywne rozwiązania marketingowe dla całej branży reklamy cyfrowej. – Rodion Syczewski, Prezes Zarządu Indoor Media Sp. z o.o.
W strukturach IAB Polska jest obecnie zrzeszonych około 250 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.
Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.