Ile wiesz o cyberbezpieczeństwie? Weź udział w badaniu.

09/08/2020
W tym roku Agencja Unii Europejskiej ds. Cyberbezpieczeństwa planuje przeanalizować zdolność MŚP z UE do radzenia sobie z kwestiami cyberbezpieczeństwa w różnych sytuacjach kryzysowych i przedstawić zalecenia dotyczące dobrych praktyk.

Weź udział w anonimowym badaniu publicznym dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) w UE, aby podzielić się swoimi opiniami na temat ich stanu bezpieczeństwa cyfrowego i gotowości na kryzysy, takie jak COVID- 19.

Ankieta polega na określeniu głównych wyzwań w zakresie cyberbezpieczeństwa oraz poziomu gotowości do radzenia sobie z najczęstszymi zagrożeniami. Badanie skierowane jest do indywidualnych właścicieli i pracowników unijnych MŚP, a także do stowarzyszeń MŚP zarówno na szczeblu państw członkowskich, jak i UE.  Wyniki zostaną opublikowane jeszcze w tym roku w formie przewodnika po dobrych praktykach. Zapewni to porady, które skupią się na tym, jak firmy mogą skutecznie pokonać cyfrowe wyzwania w czasie kryzysu, takiego jak pandemia COVID-19, i jak mogą lepiej przygotować się na podobne kryzysy w przyszłości.

Badanie będzie otwarte do dnia 15 września do godz. 12.00 czasu środkowoeuropejskiego (CET).

Wyniki badania dostarczą przydatnych informacji na temat sytuacji MŚP w państwach członkowskich w odniesieniu do ich statusu w zakresie digitalizacji i gotowości w zakresie bezpieczeństwa cybernetycznego.

Więcej na temat badania:
https://www.enisa.europa.eu/news/enisa-news/survey-to-explore-the-preparedness-of-eu-smes-for-cybersecurity-challenge

Czytaj także

Duży krok w standaryzacji rynku reklam Digital OOH: Słownik i formatka dla ofert DOOH

Duży krok w standaryzacji rynku reklam Digital OOH: Słownik i formatka dla ofert DOOH

Grupa Robocza Digital Out-of-Home IAB Polska, zrzeszająca wiodące firmy z medium OOH oraz przedstawicieli domów mediowych i firm technologicznych, opracowała dwa ważne dla branży materiały: słownik pojęć związanych z Digital OOH oraz edytowalną formatkę do składania ofert reklamowych na kampanie w tym medium. Materiały te stanowią duży krok do standaryzacji rynku reklam Digital OOH.

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w świecie biznesu.

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.