IAB Turcja prosi o pomoc dla obszarów dotkniętych trzęsieniem ziemi

02/13/2023
W imieniu Mahmuta Kursuna, przedstawiciela IAB Turcja w Radzie Dyrektorów IAB Europa, zwracamy się z prośbą zarówno do naszych firm członkowksich, jak każdego, kto chce i może pomóc, o wsparcie dla obszarów dotkniętych trzęsieniem ziemi. Podajemy zweryfikowane i zatwierdzone przez państwo organizacje, które koordynują pomoc.
Dwa trzęsienia ziemi, o magnitudzie odpowiednio 7,7 i 7,6, zrównały z ziemią ponad 6400 wielopiętrowych budynków.  Zaktualizowane dane dotyczące zabitych w Turcji i sąsiedniej Syrii to ponad 33 000 osób.  Rząd turecki ogłosił stan wyjątkowy i 4 poziom alarmu, apelując do społeczności międzynarodowej o pospieszenie z pomocą.
IAB Turcja prosi swoją międzynarodową społeczność IAB i jej członków korporacyjnych do udzielenia wsparcia w jakikolwiek sposób.
Wpłaty można kierować na rzecz dwóch zatwierdzonych przez państwo organizacji koordynujących pomoc dla dotkniętego obszaru:
IAB Turcja prosi, aby osoby przekazujące darowizny poinformowały ją o tym fakcie na adres iab@iabtr.org, aby mogła ona potwierdzić darowizny.
W imieniu IAB Turcja z góry dziękujemy za pomoc.

Czytaj także

Duży krok w standaryzacji rynku reklam Digital OOH: Słownik i formatka dla ofert DOOH

Duży krok w standaryzacji rynku reklam Digital OOH: Słownik i formatka dla ofert DOOH

Grupa Robocza Digital Out-of-Home IAB Polska, zrzeszająca wiodące firmy z medium OOH oraz przedstawicieli domów mediowych i firm technologicznych, opracowała dwa ważne dla branży materiały: słownik pojęć związanych z Digital OOH oraz edytowalną formatkę do składania ofert reklamowych na kampanie w tym medium. Materiały te stanowią duży krok do standaryzacji rynku reklam Digital OOH.