IAB Tech Lab uruchamia Transparency Center

08/18/2021
IAB Tech Lab uruchamia Transparency Center w celu zwalczania fraudów oraz właściwego funkcjonowania łańcucha dostaw reklamy cyfrowej

Celem Transparency Center jest zapewnienie zasobów i narzędzi, które ułatwiają uczestnikom rynku reklamy cyfrowej – kupującym, sprzedającym i firmom ad tech – rzetelną weryfikacje, jakie standardy jakości wdrożyli partnerzy biznesowi. Zapewni to konsumentom bezpieczne działania w internecie w kontekście prywatności i reklamy cyfrowej.

Transparency Center zostało zaprojektowane i zbudowane w celu zapewnienia jednego źródła informacji, które zapewni bezpieczne i wiarygodne transakcje między kupującym a sprzedającym. Dążymy do tego, aby uczestnicy rynku mieli pewność, że współpracują z odpowiedzialnymi partnerami, którzy wykorzystują najwyższe standardy do zwalczania fraudów i umożliwiają zgodne z zasadami prywatności targetowanie reklam bez wykorzystania plików cookie”.- powiedział Anthony Katsur, CEO, IAB Tech Lab.

Więcej informacji w komunikacie prasowych IAB Tech Lab

Webinar | 25 lub 26 sierpnia

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o działalności Transparency Center oraz IAB Tech Lab zarejestruj się już dzisiaj

Czytaj także

Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024. Nowa publikacja IAB Polska

Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania Przewodnika po sztucznej inteligencji 2024 przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej AI IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące wdrożenia AI w firmie pod kątem  działań marketingowych. Publikacja dostępna jest w dwóch wersjach – jako interaktywny dokument online oraz klasyczny pdf.

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.