IAB Tech Lab uruchamia Transparency Center

08/18/2021
IAB Tech Lab uruchamia Transparency Center w celu zwalczania fraudów oraz właściwego funkcjonowania łańcucha dostaw reklamy cyfrowej

Celem Transparency Center jest zapewnienie zasobów i narzędzi, które ułatwiają uczestnikom rynku reklamy cyfrowej – kupującym, sprzedającym i firmom ad tech – rzetelną weryfikacje, jakie standardy jakości wdrożyli partnerzy biznesowi. Zapewni to konsumentom bezpieczne działania w internecie w kontekście prywatności i reklamy cyfrowej.

Transparency Center zostało zaprojektowane i zbudowane w celu zapewnienia jednego źródła informacji, które zapewni bezpieczne i wiarygodne transakcje między kupującym a sprzedającym. Dążymy do tego, aby uczestnicy rynku mieli pewność, że współpracują z odpowiedzialnymi partnerami, którzy wykorzystują najwyższe standardy do zwalczania fraudów i umożliwiają zgodne z zasadami prywatności targetowanie reklam bez wykorzystania plików cookie”.- powiedział Anthony Katsur, CEO, IAB Tech Lab.

Więcej informacji w komunikacie prasowych IAB Tech Lab

Webinar | 25 lub 26 sierpnia

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o działalności Transparency Center oraz IAB Tech Lab zarejestruj się już dzisiaj

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.