Wersja 2.6 to najnowsza wersja OpenRTB, która wprowadza kluczowe nowe funkcje, usprawniająca kupowanie i sprzedawanie zasobów reklamowych CTV i nie tylko.
Najważniejsze funkcje OpenRTB 2.6 dla CTV to:
• Wprowadzanie bloków reklamowe, które nadają większą strukturę przerwom na reklamy w środowiskach telewizji CTV, dostosowując je do sposobu kupowania i sprzedawania tradycyjnej telewizji;
• Wprowadzanie obiektów Network and Channel, które pozwolą wydawcom CTV lepiej opisać swoje zasoby reklamowe
Dodatkową korzyścią jest to, że system wykorzystuje AdCOM, co pomaga uczynić OpenRTB bardziej elastycznym standardem branżowym, a także obejmuje lepszą sygnalizację do taksonomii Tech Lab, co umożliwia OpenRTB lepszą obsługę reklam kontekstowych, na które obecnie obserwuje się duży popyt.
Zapraszamy do zapoznania się z proponowanym standardem i przekazania opinii: https://iabtechlab.com/standards/openrtb/