IAB Tech Lab publikuje aktualizację pliku ads.txt. do kupna i sprzedaży reklam. 

04/13/2022
IAB Tech Lab, wyznaczający standardy techniczne w reklamie cyfrowej ogłosił aktualizację powszechnie przyjętej specyfikacji pliku ads.txt, którą udostępni publicznie do komentowania przez 60 dni.

Aktualizacja zawiera dwie nowe wartości, które wydawcy mogą zadeklarować w swoich plikach ads.txt. Są to „ownerdomain” i „managerdomain” pomagające zwiększyć przejrzystość relacji ze sprzedawcami za pośrednictwem sellers.json. Wartości te dodatkowo wzmacniają ads.txt jako narzędzie do ograniczania oszustw przy kupnie i sprzedaży reklam na stronach internetowych, aplikacje mobilne i connected TV.

Termin komentowania pliku ads.txt 1.1 potrwa do 31 maja 2022 r., po czym przedstawiciele Grupy Roboczej Programmatic Supply Chain Group, która opracowała to narzędzie, oceni otrzymane uwagi. Następnie dokona niezbędnych poprawek i wyda ostateczną wersję. Zachęcamy do przesyłania komentarzy za pośrednictwem poczty e-mail na adres: support@iabtechlab.com.

Więcej informacji o zaktualizowanej specyfikacji znajdziesz na tej stronie: https://iabtechlab.com/ads.txt/

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.