IAB Polska uruchamia konsultacje projektu Kodeksu RODO

08/08/2018
Pobierz projekt kodeksu postępowania i dobrych praktyk w zakresie przetwarzania danych osobowych w branży reklamy internetowej.

http://divi.grudzio7.pro-linuxpl.com/wp-content/uploads/2018/08/1044-470-x-307.png

Zespół Roboczy RODO w IAB Polska sfinalizował ponad roczne prace nad projektem kodeksu postępowania i dobrych praktyk w zakresie przetwarzania danych osobowych w branży reklamy internetowej.

 

Mamy nadzieję, że kodeks pomoże naszym firmom sprawnie nawigować w meandrach RODO i wyznaczy wysokie standardy działania związane z ochroną danych osobowych użytkowników. Stosowanie kodeksu postępowania stanowić będzie potwierdzenie wywiązywania się z obowiązków nałożonych w przepisach RODO na administratorów danych oraz podmioty przetwarzające, które działają w sektorze reklamy internetowej.

Kodeks IAB Polska stanowi kodeks postępowania, o którym mowa w art. 40 rozporządzenia RODO. Zgodnie z motywem 99 RODO projekty kodeksów branżowych powinny zostać skonsultowane przed zatwierdzeniem ich przez właściwy organ ochrony danych osobowych (UODO). Dlatego też wszystkich zainteresowanych wyrażeniem swojej opinii serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w konsultacjach.

Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem i przekazywania nam swoich spostrzeżeń i uwag, najlepiej korzystając z tego FORMULARZA na adres konsultacje@iab.org.pl do dnia 31.08.2018.

POBIERZ PROJEKT KODEKSU RODO

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.