IAB Polska prezentuje #ThrowbacksForumIAB2020! Oglądaj wybrane wystąpienia z ostatniej edycji wydarzenia.
11/18/2020
Minął ponad miesiąc odkąd spotkaliśmy się wirtualnie podczas najbardziej inspirującej konferencji marketingowej Forum IAB 2020. W tym roku szukaliśmy odpowiedzi na pytanie jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu. Prelegenci jak zwykle stanęli na wysokości zadania i przygotowali wspaniałe wystąpienia podchodząc do tematu konferencji z różnych perspektyw.
Po niezwykle pozytywnie przyjętej formule online zdecydowaliśmy, że podzielimy się szerzej wybranymi wystąpieniami. W każdą środę na profili IAB Polska na Facebooku będziemy publikować wideo z prezentacją pod hasłem #ThrowbacksForumIAB2020.
Pierwsza prezentacja to: „Łże-Wykresy czy Lepszy sort danych?” Aleksandra Smoter, Wavemaker; Szymon Lipiński, Wavemaker, która ukazała się 18 listopada.
Poznaj cały harmonogram wystąpień #ThrowbacksForumIAB2020:
25.11.2020: In e-commerce we trust…? Or not? Jak budować zaufanie, by sprzedawać online? – Tadeusz Żórawski, Molecular BBDO 02.12.2020: Jak zhackować marketing, by nie kosztował, a przynosił wyniki?” – Aleksandra Korczyńska, GetResponse 09.12.2020: Zaufanie w transformacji i transformacja zaufania – Krzysztof Sobieszek, Publicis Groupe 16.12.2020: Czy branża marketingowa wierzy w marketing? O tym, jak oceniamy skuteczność i sens naszej pracy i dlaczego od tego zależy przyszłość naszych zawodów. – Maciej Kawka, Wavemaker 06.01.2021: Czego nie powiedziałem żonie a wie o mnie Internet? Czy jedynym wyjściem, aby w świecie online zachować prywatność, jest świadome zrezygnowanie z jego części użyteczności? – Maciej Świątek, Mindshare 13.01.2021: Bal Na Titanicu- Jak in-housing zmieni rynek reklamowy? – Rafał Oracz, Ad Next 20.02.2021: Zaufanie to ludzka rzecz. Czyli czego marki mogą się nauczyć od zwykłych ludzi, robiących w czasie pandemii niezwykłe rzeczy? – Kuba Sagan, Feeders Agency 27.01.2021: 5 razy, gdy zostałem wydyma… gdy „nadwyrężono moje zaufanie” i czego się z tego nauczyłem o naszej branży. I raz, gdy sam zrobiłem to innym – Michał Mańkowski, Grupa naTemat 03.02.2021: Marketing inkluzywny czyli dlaczego marki i media powinny burzyć komunikacyjne getta – Radosław Wierzbiński, Ringier Axel Springer Polska 10.02.2021: Kto jeszcze wierzy influencerom? Analiza relacji widz-influencer-agencja-klient – Kamil Bolek, grupa LTTM 17.02.2021: Działania marketingowe w trakcie kryzysu: potencjał sprzedażowy zaufania – Karolina Chołuj, Mindshare; Marta Kierszka, Mindshare 24.02.2021: OK, boomer? Dlaczego nie warto ufać temu, co wiemy o grupie 50+ i jak wobec tego skutecznie budować zaufanie do marki w obliczu srebrnego tsunami – Adrianna Kubik, They.pl 03.03.2021: Influencer marketing jako królestwo ad-fraudu? Kontrola to najwyższa forma zaufania – Marcin Gotowiec, Wavemaker 10.03.2021: Reklama nie chce się uczyć. Wszystko czego nie chcesz wiedzieć o agencjach reklamowych – Artur Leśniak, 180HEARTBEATS + JUNG V MATT 17.03.2021: 98,6% zakupów FMCG w Polsce to OFF-LINE. Konsument vs. digital w czasach pandemii – Marcin Lenkiewicz, BLIX; Patrycja Jedlińska, BLIX 24.03.2021: JAKIE ŻYCIE, TAKI MARKETING. Czyli dlaczego to co masz w DNA, znajdziesz za chwilę w swoim feedzie – Wojtek Walczak, PLEJ 31.03.2021: Programmatic: relacja wydawca-reklamodawca-technologia/it’s complicated – Kamila Kownacka, Waytogrow 07.04.2021: Greenwashing, czyli jak marki uprawiają eko ściemę – Olga Korolec, Ringier Axel Springer 14.04.2021: Czy to już czas dla marek, żeby zdjąć maski? – Filip Beźnicki, Havas Media Group
CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.
Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.
W dobie ciągłych zmian w algorytmach wyszukiwarek i rosnącej konkurencji w sieci, wielu sceptyków wieszczy zmierzch SEO. Nic bardziej mylnego! Agencja Sempai udowadnia, że SEO wciąż jest potężnym narzędziem, które może zapewnić firmom imponujący wzrost widoczności w sieci.