IAB Polska prezentuje #ThrowbacksForumIAB2020! Oglądaj wybrane wystąpienia z ostatniej edycji wydarzenia.
11/18/2020
Minął ponad miesiąc odkąd spotkaliśmy się wirtualnie podczas najbardziej inspirującej konferencji marketingowej Forum IAB 2020. W tym roku szukaliśmy odpowiedzi na pytanie jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu. Prelegenci jak zwykle stanęli na wysokości zadania i przygotowali wspaniałe wystąpienia podchodząc do tematu konferencji z różnych perspektyw.
Po niezwykle pozytywnie przyjętej formule online zdecydowaliśmy, że podzielimy się szerzej wybranymi wystąpieniami. W każdą środę na profili IAB Polska na Facebooku będziemy publikować wideo z prezentacją pod hasłem #ThrowbacksForumIAB2020.
Pierwsza prezentacja to: „Łże-Wykresy czy Lepszy sort danych?” Aleksandra Smoter, Wavemaker; Szymon Lipiński, Wavemaker, która ukazała się 18 listopada.
Poznaj cały harmonogram wystąpień #ThrowbacksForumIAB2020:
25.11.2020: In e-commerce we trust…? Or not? Jak budować zaufanie, by sprzedawać online? – Tadeusz Żórawski, Molecular BBDO 02.12.2020: Jak zhackować marketing, by nie kosztował, a przynosił wyniki?” – Aleksandra Korczyńska, GetResponse 09.12.2020: Zaufanie w transformacji i transformacja zaufania – Krzysztof Sobieszek, Publicis Groupe 16.12.2020: Czy branża marketingowa wierzy w marketing? O tym, jak oceniamy skuteczność i sens naszej pracy i dlaczego od tego zależy przyszłość naszych zawodów. – Maciej Kawka, Wavemaker 06.01.2021: Czego nie powiedziałem żonie a wie o mnie Internet? Czy jedynym wyjściem, aby w świecie online zachować prywatność, jest świadome zrezygnowanie z jego części użyteczności? – Maciej Świątek, Mindshare 13.01.2021: Bal Na Titanicu- Jak in-housing zmieni rynek reklamowy? – Rafał Oracz, Ad Next 20.02.2021: Zaufanie to ludzka rzecz. Czyli czego marki mogą się nauczyć od zwykłych ludzi, robiących w czasie pandemii niezwykłe rzeczy? – Kuba Sagan, Feeders Agency 27.01.2021: 5 razy, gdy zostałem wydyma… gdy „nadwyrężono moje zaufanie” i czego się z tego nauczyłem o naszej branży. I raz, gdy sam zrobiłem to innym – Michał Mańkowski, Grupa naTemat 03.02.2021: Marketing inkluzywny czyli dlaczego marki i media powinny burzyć komunikacyjne getta – Radosław Wierzbiński, Ringier Axel Springer Polska 10.02.2021: Kto jeszcze wierzy influencerom? Analiza relacji widz-influencer-agencja-klient – Kamil Bolek, grupa LTTM 17.02.2021: Działania marketingowe w trakcie kryzysu: potencjał sprzedażowy zaufania – Karolina Chołuj, Mindshare; Marta Kierszka, Mindshare 24.02.2021: OK, boomer? Dlaczego nie warto ufać temu, co wiemy o grupie 50+ i jak wobec tego skutecznie budować zaufanie do marki w obliczu srebrnego tsunami – Adrianna Kubik, They.pl 03.03.2021: Influencer marketing jako królestwo ad-fraudu? Kontrola to najwyższa forma zaufania – Marcin Gotowiec, Wavemaker 10.03.2021: Reklama nie chce się uczyć. Wszystko czego nie chcesz wiedzieć o agencjach reklamowych – Artur Leśniak, 180HEARTBEATS + JUNG V MATT 17.03.2021: 98,6% zakupów FMCG w Polsce to OFF-LINE. Konsument vs. digital w czasach pandemii – Marcin Lenkiewicz, BLIX; Patrycja Jedlińska, BLIX 24.03.2021: JAKIE ŻYCIE, TAKI MARKETING. Czyli dlaczego to co masz w DNA, znajdziesz za chwilę w swoim feedzie – Wojtek Walczak, PLEJ 31.03.2021: Programmatic: relacja wydawca-reklamodawca-technologia/it’s complicated – Kamila Kownacka, Waytogrow 07.04.2021: Greenwashing, czyli jak marki uprawiają eko ściemę – Olga Korolec, Ringier Axel Springer 14.04.2021: Czy to już czas dla marek, żeby zdjąć maski? – Filip Beźnicki, Havas Media Group
Charakterystyka użytkowników polskich platform social mediowych, wnikliwy opis najważniejszych graczy oraz przegląd rynku reklamowego mediów społecznościowych. Do rąk czytelników trafiła właśnie pierwsza edycja raportu Social Media 2023, powstałego na bazie danych z badań gemiusAdReal oraz Mediapanel. Raport, który w przekrojowy sposób opisuje polskie social media, jest wynikiem współpracy firmy Gemius z Polskimi Badaniami Internetu oraz Grupą Roboczą Social Media przy IAB Polska.
W 2022 roku wartość rynku reklamowego online wzrosła o przeszło 615 mln zł, co przełożyło się na dynamikę wzrostu sięgającą 10%. Tym samym rynek osiągnął wartość ponad 6,8 mld zł (badanie IAB Polska/PwC AdEx). Podsumowanie tego roku, analizy ekspertów oraz prognozy dotyczące dynamicznego rozwoju branży internetowej kompleksowo przedstawia najnowszy Raport Strategiczny Internet 2022/2023, wydany przez IAB Polska.
31 maja 2023 zapraszamy do Krakowa na spotkanie branży e-commerce – InCommerce. Tematem przewodnim najbliższej edycji jest sprzedaż zagraniczna w sklepie internetowym. IAB Polska objął wydarzenie patronatem honorowym.