IAB Polska partnerem konkursu Genius Universitatis 2023

02/01/2023
Wystartowała XI edycja najbardziej oczekiwanego konkursu marketingowego dla uczelni, który ma pokazać ich najlepsze reklamowe działania. IAB Polska po raz kolejny jest partnerem konkursu, w którego kapitule zasiada nasza przedstawicielka - Ewa Opach, dyrektor ds. edukacji i certyfikacji, IAB Polska.

Konkurs ma charakter otwarty – jest adresowany do wszystkich polskich szkół wyższych (również wydziałów i instytutów), a udział w nim jest bezpłatny. Uczelnie mogą zgłaszać do konkursu prace w jednej, lub kilku kategoriach: reklama prasowa, event wspierający rekrutację, gadżet promocyjny, kampania w mediach społecznościowych, video online, content marketing, serwis rekrutacyjny i nowość – Genius Ad (dla niestandardowych prac, które „nie mieszczą się” w pozostałych kategoriach).

Uczelnie mogą zgłaszać do konkursu prace w jednej, lub kilku kategoriach: reklama prasowa, event wspierający rekrutację, gadżet promocyjny, kampania w mediach społecznościowych, video online, content marketing, serwis rekrutacyjny i nowość – Genius Ad (dla niestandardowych prac, które „nie mieszczą się” w pozostałych kategoriach). 

Zgłoszenia przyjmowane będą do 3 lutego za pośrednictwem specjalnie przygotowanej platformy. 

Prace konkursowe oceniać będzie znakomita kapituła ekspertów pod kierownictwem Przewodniczącego prof. dr hab. Artura Krajewskiego. W składzie gremium oceniającego znajdują się:  

  • Ewa Opach – dyrektor ds. edukacji i certyfikacji, IAB Polska
  •  Katarzyna Dragović – założycielka Szkoły Mistrzów Reklamy
  • Jacek Szlak – redaktor naczelny serwisu Marketing przy Kawie
  • Joanna Bednarkiewicz – Deputy Creative Director w Publicis Worldwide
  • Adam Nowakowski – Creative Agency Partner CEE w Meta
  • Rafał Drzewiecki – Head of Marketing Central Europe w serwisie TikTok
  • Kamil Bolek – CMO w LTTM
  • Bartosz Dembiński – strateg/trener ds. PR i komunikacji
  • Michał Bucholc – Creative Director w GONG
  • Michał Sęk – Creative Director w 180heartbeats + JUNG v. MATT
  • Bart Biały – Creative Director w PLEJ

Ogłoszenie wyników nastąpi 10 marca 2023 r. podczas Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego w EXPO XXI w Warszawie. 

Więcej na stronie konkursu: www.genius.perspektywy.pl

Czytaj także

Konkurs DOBROSTARS pod patronatem IAB Polska

Konkurs DOBROSTARS pod patronatem IAB Polska

IAA Polska wraz uczestnikami programu liderskiego Marketing Masterminds organizuje konkurs DOBROSTARS, w którym wyróżnione zostaną najlepsze praktyki wspierające zdrowie psychiczne, fizyczne i dobre samopoczucie pracowników. Inicjatywę wspierają największe organizacje branżowe: IAB Polska oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, które objęły patronat nad konkursem.

SEO Vibes Summit ‘25 pod patronatem IAB

SEO Vibes Summit ‘25 pod patronatem IAB

Już po raz 5. WhitePress organizuje SEO Vibes Summit – jedną z najważniejszych konferencji branży SEO i content marketingu w Europie. Tym razem konferencja odbędzie się w Zakopanem w dniach 27-31 maja. Wydarzenie posiada patronat honorowy IAB Polska.

Search Generative Experience. Nowy e-book IAB Polska

Search Generative Experience. Nowy e-book IAB Polska

Przełomowe dla wyszukiwarek rozwiązania, takie jak Google Search Generative Experience (SGE), łączą generatywne modele językowe z zaawansowanymi mechanizmami wyszukiwania. Aby pomóc firmom i specjalistom SEO oraz SEM lepiej zrozumieć te zmiany, eksperci z Grupy Roboczej SEO & PPC IAB Polska przygotowali nowy e-book poświęcony tej tematyce.