Konkurs ma charakter otwarty – jest adresowany do wszystkich polskich szkół wyższych (również wydziałów i instytutów), a udział w nim jest bezpłatny. Uczelnie mogą zgłaszać do konkursu prace w jednej, lub kilku kategoriach: reklama prasowa, event wspierający rekrutację, gadżet promocyjny, kampania w mediach społecznościowych, video online, content marketing, serwis rekrutacyjny i nowość – Genius Ad (dla niestandardowych prac, które „nie mieszczą się” w pozostałych kategoriach).
Uczelnie mogą zgłaszać do konkursu prace w jednej, lub kilku kategoriach: reklama prasowa, event wspierający rekrutację, gadżet promocyjny, kampania w mediach społecznościowych, video online, content marketing, serwis rekrutacyjny i nowość – Genius Ad (dla niestandardowych prac, które „nie mieszczą się” w pozostałych kategoriach).
Zgłoszenia przyjmowane będą do 3 lutego za pośrednictwem specjalnie przygotowanej platformy.
Prace konkursowe oceniać będzie znakomita kapituła ekspertów pod kierownictwem Przewodniczącego prof. dr hab. Artura Krajewskiego. W składzie gremium oceniającego znajdują się:
- Ewa Opach – dyrektor ds. edukacji i certyfikacji, IAB Polska
- Katarzyna Dragović – założycielka Szkoły Mistrzów Reklamy
- Jacek Szlak – redaktor naczelny serwisu Marketing przy Kawie
- Joanna Bednarkiewicz – Deputy Creative Director w Publicis Worldwide
- Adam Nowakowski – Creative Agency Partner CEE w Meta
- Rafał Drzewiecki – Head of Marketing Central Europe w serwisie TikTok
- Kamil Bolek – CMO w LTTM
- Bartosz Dembiński – strateg/trener ds. PR i komunikacji
- Michał Bucholc – Creative Director w GONG
- Michał Sęk – Creative Director w 180heartbeats + JUNG v. MATT
- Bart Biały – Creative Director w PLEJ
Ogłoszenie wyników nastąpi 10 marca 2023 r. podczas Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego w EXPO XXI w Warszawie.
Więcej na stronie konkursu: www.genius.perspektywy.pl