IAB Polska partnerem CTV Ad Days Europe

11/08/2024
IAB Polska została partnerem międzynarodowej konferencji CTV Ad Days, w tym roku odbywającej się 12 listopada w Warszawie. Patronat nad wydarzeniem objął również IAB Europe.

CTV Ad Days Europe jest konferencją połączoną z dwoma innymi wydarzeniami – Retail Media Days CEE i Nextv Series Europe – pod jednolitą marką NXT Media Days Europe. Razem wydarzenia te tworzą spójne centrum dla profesjonalistów z branży, którzy mogą odkrywać najnowsze trendy, dzielić się spostrzeżeniami i opracowywać strategie, które będą napędzać przyszłość mediów i reklamy.

NXT Media Days Europe łączy w sobie trzy dynamiczne serie wydarzeń, z których każda koncentruje się na kluczowych obszarach ewoluującego ekosystemu mediów i reklamy.

CTV Ad Days Europe odbędzie się 12 listopada w Warszawie, a gościem panelu dyskusyjnego pt. „The future of broadcast programmatic strategy” będzie Tomasz Chłodecki, Justtag, członek Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska.

Informacje o agendzie i biletach znajdują się na oficjalnej stronie: https://europe.ctvaddays.com/

Czytaj także

Patronat IAB: LEGALTECH FORUM 19 maja w Warszawie

Patronat IAB: LEGALTECH FORUM 19 maja w Warszawie

Perspektywy rozwoju rynku legal tech w Polsce, sztuczna inteligencja (AI) w kancelarii prawnej oraz nowe regulacje prawne związane z prawem nowych technologii – to tematy przewodnie LegalTech Forum 2025. IAB Polska po raz kolejny objął wydarzenie patronatem honorowym.

Patronat IAB: BaseLinker EXPO w Krakowie

Patronat IAB: BaseLinker EXPO w Krakowie

BaseLinker zaprasza na trzecią edycję swojej flagowej konferencji – BaseLinker EXPO ‘25. Wydarzenie dostarczy praktycznej wiedzy dla sprzedawców e-commerce, dzięki której będą mogli jeszcze sprawniej skalować sprzedaż i wchodzić na nowe rynki bez obaw. Całość odbędzie się już 13 maja w ICE Kraków – jednym z najnowocześniejszych centrów kongresowych w Polsce. Wydarzenie posiada patronat honorowy IAB Polska.