IAB Polska o opodatkowaniu gospodarki cyfrowej na IGF Polska 2019

12/10/2019
Podczas tegorocznego Forum Zarządzania Internetem IGF Polska 2019 podejmowano najbardziej aktualne tematy dot. jednolitego rynku cyfrowego, rozwoju internetu i usług cyfrowych. Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska był gospodarzem warsztatu dot. opodatkowania gospodarki cyfrowej.

Podczas tegorocznego Forum Zarządzania Internetem IGF Polska 2019 podejmowano najbardziej aktualne kwestie dotyczące jednolitego rynku cyfrowego, rozwoju internetu i usług cyfrowych. Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska był gospodarzem warsztatu na temat opodatkowania gospodarki cyfrowej.

Zastanawialiśmy się, jak ustalić nowe zasady opodatkowania w dobie gospodarki cyfrowej, by było to sprawiedliwe dla wszystkich uczestników rynku, w tym firm lokalnych, które także mogą odczuć skutki nowych obciążeń. Najbliższe 12 miesięcy negocjacji na forum OECD ma być kluczowe dla ustanowienia nowych reguł gry.

W dyskusji moderowanej przez Prezesa IAB Polska Włodzimierza Schmidt wzięli udział: Profesor Hanna Litwińczuk z Uniwersytetu Warszawskiego, dr Filip Majdowski z Ministerstwa Finansów, Anna Wrześniewska z Allegro, Mariusz Grzesiuk z Ringier Axel Springer Polska oraz Agnieszka Wnuk z MDDP.

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.