IAB Polska o opodatkowaniu gospodarki cyfrowej na IGF Polska 2019

12/10/2019
Podczas tegorocznego Forum Zarządzania Internetem IGF Polska 2019 podejmowano najbardziej aktualne tematy dot. jednolitego rynku cyfrowego, rozwoju internetu i usług cyfrowych. Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska był gospodarzem warsztatu dot. opodatkowania gospodarki cyfrowej.

Podczas tegorocznego Forum Zarządzania Internetem IGF Polska 2019 podejmowano najbardziej aktualne kwestie dotyczące jednolitego rynku cyfrowego, rozwoju internetu i usług cyfrowych. Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska był gospodarzem warsztatu na temat opodatkowania gospodarki cyfrowej.

Zastanawialiśmy się, jak ustalić nowe zasady opodatkowania w dobie gospodarki cyfrowej, by było to sprawiedliwe dla wszystkich uczestników rynku, w tym firm lokalnych, które także mogą odczuć skutki nowych obciążeń. Najbliższe 12 miesięcy negocjacji na forum OECD ma być kluczowe dla ustanowienia nowych reguł gry.

W dyskusji moderowanej przez Prezesa IAB Polska Włodzimierza Schmidt wzięli udział: Profesor Hanna Litwińczuk z Uniwersytetu Warszawskiego, dr Filip Majdowski z Ministerstwa Finansów, Anna Wrześniewska z Allegro, Mariusz Grzesiuk z Ringier Axel Springer Polska oraz Agnieszka Wnuk z MDDP.

Czytaj także

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.