IAB Polska o opodatkowaniu gospodarki cyfrowej na IGF Polska 2019

12/10/2019
Podczas tegorocznego Forum Zarządzania Internetem IGF Polska 2019 podejmowano najbardziej aktualne tematy dot. jednolitego rynku cyfrowego, rozwoju internetu i usług cyfrowych. Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska był gospodarzem warsztatu dot. opodatkowania gospodarki cyfrowej.

Podczas tegorocznego Forum Zarządzania Internetem IGF Polska 2019 podejmowano najbardziej aktualne kwestie dotyczące jednolitego rynku cyfrowego, rozwoju internetu i usług cyfrowych. Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska był gospodarzem warsztatu na temat opodatkowania gospodarki cyfrowej.

Zastanawialiśmy się, jak ustalić nowe zasady opodatkowania w dobie gospodarki cyfrowej, by było to sprawiedliwe dla wszystkich uczestników rynku, w tym firm lokalnych, które także mogą odczuć skutki nowych obciążeń. Najbliższe 12 miesięcy negocjacji na forum OECD ma być kluczowe dla ustanowienia nowych reguł gry.

W dyskusji moderowanej przez Prezesa IAB Polska Włodzimierza Schmidt wzięli udział: Profesor Hanna Litwińczuk z Uniwersytetu Warszawskiego, dr Filip Majdowski z Ministerstwa Finansów, Anna Wrześniewska z Allegro, Mariusz Grzesiuk z Ringier Axel Springer Polska oraz Agnieszka Wnuk z MDDP.

Czytaj także

Aż 8 europejskich nagród IAB MIXX Awards i Reasearch Awards dla polskich firm

Aż 8 europejskich nagród IAB MIXX Awards i Reasearch Awards dla polskich firm

23 maja 2023 podczas flagowej konferencji IAB Europe – Interact zostały rozdane europejskie nagrody za najlepsze digitalowe kampanie i projekty badawcze. Polskie firmy otrzymały aż 5 statuetek European MIXX Awards 2023! Gratulujemy: Sanofi, PHD Poland, Publicis Groupe, Unilever, Mindshare Poland, GONG & ING Bank Śląski. Gatulujemy równiez agencjom badawczym Nielsen i Kantar, które łącznie otrzymały 3 statuetki w IAB European Reasaerch Awards. 

CMC MEDIA dołącza do firm członkowskich IAB Polska

CMC MEDIA dołącza do firm członkowskich IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska przystępuje CMC MEDIA specjalizuąca się w dostarczaniu kompleksowego wsparcia technicznego i biznesowego dla lokalnych wydawców prasy, radia i serwisów internetowych.