IAB Polska o opodatkowaniu gospodarki cyfrowej na IGF Polska 2019

12/10/2019
Podczas tegorocznego Forum Zarządzania Internetem IGF Polska 2019 podejmowano najbardziej aktualne tematy dot. jednolitego rynku cyfrowego, rozwoju internetu i usług cyfrowych. Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska był gospodarzem warsztatu dot. opodatkowania gospodarki cyfrowej.

Podczas tegorocznego Forum Zarządzania Internetem IGF Polska 2019 podejmowano najbardziej aktualne kwestie dotyczące jednolitego rynku cyfrowego, rozwoju internetu i usług cyfrowych. Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska był gospodarzem warsztatu na temat opodatkowania gospodarki cyfrowej.

Zastanawialiśmy się, jak ustalić nowe zasady opodatkowania w dobie gospodarki cyfrowej, by było to sprawiedliwe dla wszystkich uczestników rynku, w tym firm lokalnych, które także mogą odczuć skutki nowych obciążeń. Najbliższe 12 miesięcy negocjacji na forum OECD ma być kluczowe dla ustanowienia nowych reguł gry.

W dyskusji moderowanej przez Prezesa IAB Polska Włodzimierza Schmidt wzięli udział: Profesor Hanna Litwińczuk z Uniwersytetu Warszawskiego, dr Filip Majdowski z Ministerstwa Finansów, Anna Wrześniewska z Allegro, Mariusz Grzesiuk z Ringier Axel Springer Polska oraz Agnieszka Wnuk z MDDP.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.