IAB Polska na Konferencji „Internet Rzeczy – Polska Przyszłości”

07/03/2019
Włodzimierz Schmidt, Prezes IAB Polska wziął udział w zorganizowanej 2 lipca 2019 r. przez Ministerstwo Cyfryzacji konferencji dot. Internetu Rzeczy.

Włodzimierz Schmidt, Prezes IAB Polska wziął udział w zorganizowanej 2 lipca 2019 r. przez Ministerstwo Cyfryzacji konferencji dot. Internetu Rzeczy.

Konferencja była okazją do zaprezentowania Raportu IoT w Polskiej Gospodarce, w pracach nad którym z ramienia naszej organizacji uczestniczyła mec. Magdalena Kogut – Czarkowska, counsel w Baker McKenzie i ekspertka naszej Grupy Prawnej. W ponad 100-stronnicowym raporcie znalazły się nie tylko opis aktualnego stanu prawnego i otoczenia biznesowego branży IoT, ale i szereg rekomendacji w tym zakresie. W dokumencie wskazano sektory, w których stosowanie technologii IoT może przynieść wymierne korzyści dla obywateli, przedsiębiorców, samorządów i państw, a także przyczynić się do poprawy jakości życia w Polsce.

Raport jest dostępny tutaj:  https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/polska-przyszlosci-to-polska-z-internetem-rzeczy

Swoje rozwiązanie z zakresu IoT opracowane wspólnie z Uniwersytetem w Genewie – aplikację Actidote, która pomaga aktywizować osoby cierpiące na depresję – prezentowała na konferencji nasza firma członkowska Proxi.cloud.
Poniżej znajdą Państwo więcej informacji nt. projektu:
https://www.unige.ch/actidote/

Czytaj także

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Dwa niezwykłe dni Forum IAB 2023 za nami. Podczas konferencji ponad 120 wybitnych ekspertów z dziedziny marketingu, nauki i biznesu podzieliło się strategiami efektywnego prowadzenia biznesu w trudnych czasach. W czasie wydarzenia miał także premierę Raport Strategiczny Internet 2022/2023. Tegoroczna edycja Forum IAB odbyła się w dniach 30-31 maja w warszawskich Złotych Tarasach i tradycyjnie zgromadziła ponad 1000 osób. 

Social Media 2023 – pierwsza edycja raportu Gemius, PBI i IAB Polska już dostępna

Social Media 2023 – pierwsza edycja raportu Gemius, PBI i IAB Polska już dostępna

Charakterystyka użytkowników polskich platform social mediowych, wnikliwy opis najważniejszych graczy oraz przegląd rynku reklamowego mediów społecznościowych. Do rąk czytelników trafiła właśnie pierwsza edycja raportu Social Media 2023, powstałego na bazie danych z badań gemiusAdReal oraz Mediapanel. Raport, który w przekrojowy sposób opisuje polskie social media, jest wynikiem współpracy firmy Gemius z Polskimi Badaniami Internetu oraz Grupą Roboczą Social Media przy IAB Polska.