IAB Polska na International Forum on IP Enforcement w Paryżu

06/17/2019
Na zaproszenie Komisji Europejskiej IAB Polska wzięło udział w Forum dot. egzekwowania praw własności intelektualnej, które odbyło się w dniach 12-13.06 w Paryżu.

Na zaproszenie Komisji Europejskiej IAB Polska wzięło udział w Forum dot. egzekwowania praw własności intelektualnej, które odbyło się w dniach 12-13.06 w Paryżu.

Spotkanie pod hasłem resolving governance gaps to counter IPR infrigement było współorganizowane przez OECD i Komisję Europejską.

Większość wystąpień, prezentacji i paneli skupiała się na wyzwaniach, jakie dla skutecznej ochrony praw własności intelektualnej kreuje świat cyfrowy i nowe technologie. W szczególności zastanawiano się nad rolą pośredników, w tym platform internetowych.

Promowane były instrumenty, które mają na celu zapobieganie oszustwom w internecie i piractwu, w tym przede wszystkim MoU on online advertising and IPR, którego IAB Polska I IAB Europe są sygnatariuszami.

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.