IAB Polska i SGH po raz jedenasty organizują konkurs na najlepszą pracę dyplomową z e-marketingu.

05/17/2022
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa zapraszają do udziału w jedenastej edycji konkursu na najlepszą pracę dyplomową z zakresu marketingu internetowego. Nagrodami w DIMAQ UNI są studia podyplomowe na SGH oraz udział w Akademii DIMAQ Professional i Basic.

Celem konkursu jest zwrócenie uwagi studentów i absolwentów uczelni wyższych na potencjał marketingu internetowego. Do udziału w nim zatem dopuszczone są prace magisterskie, licencjackie inżynierskie lub podyplomowe zakresu marketingu internetowego obronione w okresie od 1 stycznia 2017 do 12 sierpnia 2022. Przesłane prace ocenia jury, w skład którego wchodzą certyfikowani trenerzy i eksperci DIMAQ.

Nagrodami w konkursie są:

  • podyplomowe studia Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej za najlepszą pracę magisterską;
  • uczestnictwo w szkoleniu Akademia DIMAQ Professional w formie online wraz z egzaminem DIMAQ za najlepszą pracę podyplomową;
  • uczestnictwo w szkoleniu Akademia DIMAQ Basic w formie online wraz z egzaminem DIMAQ za najlepszą pracę inżynierską lub licencjacką.

Ponadto uczestnicy, których prace podyplomowe, magisterskie, licencjackie i inżynierskie zostaną wyróżnione w Konkursie otrzymają możliwość odbycia płatnych praktyk zawodowych u jednego z Partnerów Konkursu.

Harmonogram konkursu

  • do 08.2022 – zgłaszanie prac
  • 08.2022 – 16.09.2022 – I etap – wybór 15 najlepszych merytorycznie prac dyplomowych (w tym przynajmniej 3 prac magisterskich)
  • 09.2022 – 30.09.2022 – II etap – ocena prac dyplomowych wyłonionych w I etapie Konkursu
  • 10.2022 – ogłoszenie wyników

Szczegółowe informacje, regulamin konkursu oraz formularz zgłoszeniowy dostępne na stronie dimaquni.com

Program Studiów Podyplomowych SGH Marketing Internetowy znajduje się na stronie >

Program Akademii DIMAQ Professional znajduje sięhttp://: http://www.marketing-internetowy.edu.pl/ na stronie >

Program Akademii DIMAQ Basic znajduje się na stronie > 

Organizatorzy: DIMAQ, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa

Patroni medialni: dlaStudenta.pl, NowyMarketing, studentnews.pl, Rocket Jobs

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.