IAB Polska gra z WOŚP. Licytuj bilet na Forum IAB 2024 lub udział w Akademii DIMAQ Professional

01/17/2024
IAB Polska wspiera 32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy! W ramach naszego zaangażowania zapraszamy Was do udziału w wyjątkowych aukcjach: bilet na Forum IAB 2024 oraz udział w szkoleniu Akademia DIMAQ Professional.

Forum IAB 2024 to kluczowe wydarzenie dla profesjonalistów z branży marketingu cyfrowego, pełne inspirujących prelekcji. A dla tych, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności, oferujemy szkolenie Akademii DIMAQ Professional – kompleksowy kurs z zakresu e-marketingu.

Licytuj, ucz się i rozwijaj z nami, a przy okazji wesprzyj szczytny cel WOŚP. Szczegółowe opisy oraz linki do naszych aukcji prezentujemy poniżej:

Aukcja 1: Bilet na Forum IAB 2024 o wartości 2990 zł
Link do aukcji: https://allegro.pl/oferta/bilet-na-forum-iab-2024-15053742945

Forum IAB to dwudniowa doroczna konferencja, która wytycza standardy najlepszych praktyk oraz stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń w szeroko pojętej branży digital marketingu w Polsce. Tegoroczna edycja przebiegnie pod hasłem “25 lat #GenDigital. Dojrzałość i Młodość” i odbędzie się 22 i 23 maja w Warszawie. Więcej na forumiab.pl

Zakończenie aukcji: sobota, 27 stycznia 2024

 

Aukcja 2: Akademia DIMAQ Professional o wartości 4305 zł
Link do aukcji: https://allegro.pl/oferta/akademia-dimaq-professional-15053779721

Akademia DIMAQ Professional to kompleksowe szkolenia z e-marketingu, które opierają się na normach branżowych wyznaczonych przez międzynarodowy standard kwalifikacji e-marketingowych. Dzięki nim zdobędziesz kompleksową wiedzę na temat digital marketingu, przygotujesz się do egzaminu DIMAQ i zdobędziesz certyfikat poświadczający Twoje kompetencje. Więcej na dimaq.pl

Zakończenie aukcji: sobota, 27 stycznia 2024

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.