IAB HowTo: digital PR – nowy wymiar reputacji. Weź udział w konferencji!

01/07/2021
W czasach dynamicznych cyfrowych zmian i rozwoju nowych technologii istnieje ogromny potencjał dla łączenia aktywności PR z marketingiem online. Podczas konferencji „IAB HowTo: digital PR - nowy wymiar reputacji” najlepsi branżowi eksperci opowiedzą między innymi jak zbudować strategię komunikacji wykorzystując narzędzia digitalowe, jak współpracować z twórcami internetowymi i dziennikarzami oraz jak cyfrowa rewolucja wpłynęła na public relations. Wydarzenie odbędzie się 10 lutego 2021 r. w formie online.
O tym, że liczba otaczających nas informacji przekracza możliwości percepcji mówi się już wiele. Wkroczyliśmy w czas digital PR, który przy pomocy innowacyjnych narzędzi skupia się na maksymalizacji efektywności i zaangażowania konkretnych grup interesariuszy. Podczas wydarzenia zaproszeni eksperci będą dyskutować na temat możliwości połączenia świata digital PR-u, tradycyjnego dziennikarstwa i social media. I przede wszystkim, jak komunikować w nowej, pandemicznej rzeczywistości.
– mówi Paweł Modzelewski, 247Communication, szef Grupy Roboczej PR działającej w strukturach IAB Polska.

Podczas wydarzenia:

  • Nauczysz się w jaki sposób wykorzystywać narzędzia analityczne marketingu online do ułatwiania Twojej bieżącej pracy i maksymalizowania działań media relations.
  • Zobaczysz najciekawsze case studies, w których pokażemy jak w praktyce można osiągnąć efekt synergii w łączeniu działań interactive i public relations.
  • Poznasz potencjał związany z wykorzystywaniem nowoczesnych rozwiązań online w zarządzaniu komunikacją wewnętrzną.
  • Dowiesz się jak efektywnie wykorzystywać monitoring sieci, zarówno w bieżącej komunikacji z klientami, jak i w zarządzaniu kryzysowym.

Konferencja IAB HowTo: digital PR – nowy wymiar reputacji jest kierowana do:

  • marketerów i specjalistów komunikacji, którzy chcą dowiedzieć się, jak funkcjonować w erze earned media,
  • pracowników biur prasowych, chętnych dowiedzenia się czym jest współczesna komunikacja,
  • PR managerów, którzy chcą się dowiedzieć w jaki sposób łączyć klasyczne działania public relations z aktywnościami marketingu online,
  • osób zajmujących się komunikacją korporacyjną, którzy chcą dowiedzieć się w jaki sposób cyfrowy świat może pomagać w zarządzaniu reputacją.

Gwarancją wysokiego poziomu merytorycznego wydarzenia jest starannie dobrane grono prelegentów. Wśród występujących podczas konferencji ekspertów znajdują się: Sabina Figarska i Joanna Dunin-Kęplicz, Solski Communications; Paweł Modzelewski i Milena Zacharzewska, 247Communication; Michał Górecki; Kamil Badura i Joanna Berlińska, Lightscape; Iwona Gielecińska, Up&More; Agata Staniszewska, Agora; Mateusz Krogulec, DDOB; Justyna Oracz i Kamil Górecki, Fantasyexpo; Robert Stalmach i Michał Dziadura, Newspoint; Maciej Wernicki, realme.

Konferencja organizowana jest w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej.

Konferencja jest objęta akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.

Czytaj także

Aż 8 europejskich nagród IAB MIXX Awards i Reasearch Awards dla polskich firm

Aż 8 europejskich nagród IAB MIXX Awards i Reasearch Awards dla polskich firm

23 maja 2023 podczas flagowej konferencji IAB Europe – Interact zostały rozdane europejskie nagrody za najlepsze digitalowe kampanie i projekty badawcze. Polskie firmy otrzymały aż 5 statuetek European MIXX Awards 2023! Gratulujemy: Sanofi, PHD Poland, Publicis Groupe, Unilever, Mindshare Poland, GONG & ING Bank Śląski. Gatulujemy równiez agencjom badawczym Nielsen i Kantar, które łącznie otrzymały 3 statuetki w IAB European Reasaerch Awards. 

CMC MEDIA dołącza do firm członkowskich IAB Polska

CMC MEDIA dołącza do firm członkowskich IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska przystępuje CMC MEDIA specjalizuąca się w dostarczaniu kompleksowego wsparcia technicznego i biznesowego dla lokalnych wydawców prasy, radia i serwisów internetowych.