IAB HowTo: digital PR – nowy wymiar reputacji. Weź udział w konferencji!

01/07/2021
W czasach dynamicznych cyfrowych zmian i rozwoju nowych technologii istnieje ogromny potencjał dla łączenia aktywności PR z marketingiem online. Podczas konferencji „IAB HowTo: digital PR - nowy wymiar reputacji” najlepsi branżowi eksperci opowiedzą między innymi jak zbudować strategię komunikacji wykorzystując narzędzia digitalowe, jak współpracować z twórcami internetowymi i dziennikarzami oraz jak cyfrowa rewolucja wpłynęła na public relations. Wydarzenie odbędzie się 10 lutego 2021 r. w formie online.
O tym, że liczba otaczających nas informacji przekracza możliwości percepcji mówi się już wiele. Wkroczyliśmy w czas digital PR, który przy pomocy innowacyjnych narzędzi skupia się na maksymalizacji efektywności i zaangażowania konkretnych grup interesariuszy. Podczas wydarzenia zaproszeni eksperci będą dyskutować na temat możliwości połączenia świata digital PR-u, tradycyjnego dziennikarstwa i social media. I przede wszystkim, jak komunikować w nowej, pandemicznej rzeczywistości.
– mówi Paweł Modzelewski, 247Communication, szef Grupy Roboczej PR działającej w strukturach IAB Polska.

Podczas wydarzenia:

  • Nauczysz się w jaki sposób wykorzystywać narzędzia analityczne marketingu online do ułatwiania Twojej bieżącej pracy i maksymalizowania działań media relations.
  • Zobaczysz najciekawsze case studies, w których pokażemy jak w praktyce można osiągnąć efekt synergii w łączeniu działań interactive i public relations.
  • Poznasz potencjał związany z wykorzystywaniem nowoczesnych rozwiązań online w zarządzaniu komunikacją wewnętrzną.
  • Dowiesz się jak efektywnie wykorzystywać monitoring sieci, zarówno w bieżącej komunikacji z klientami, jak i w zarządzaniu kryzysowym.

Konferencja IAB HowTo: digital PR – nowy wymiar reputacji jest kierowana do:

  • marketerów i specjalistów komunikacji, którzy chcą dowiedzieć się, jak funkcjonować w erze earned media,
  • pracowników biur prasowych, chętnych dowiedzenia się czym jest współczesna komunikacja,
  • PR managerów, którzy chcą się dowiedzieć w jaki sposób łączyć klasyczne działania public relations z aktywnościami marketingu online,
  • osób zajmujących się komunikacją korporacyjną, którzy chcą dowiedzieć się w jaki sposób cyfrowy świat może pomagać w zarządzaniu reputacją.

Gwarancją wysokiego poziomu merytorycznego wydarzenia jest starannie dobrane grono prelegentów. Wśród występujących podczas konferencji ekspertów znajdują się: Sabina Figarska i Joanna Dunin-Kęplicz, Solski Communications; Paweł Modzelewski i Milena Zacharzewska, 247Communication; Michał Górecki; Kamil Badura i Joanna Berlińska, Lightscape; Iwona Gielecińska, Up&More; Agata Staniszewska, Agora; Mateusz Krogulec, DDOB; Justyna Oracz i Kamil Górecki, Fantasyexpo; Robert Stalmach i Michał Dziadura, Newspoint; Maciej Wernicki, realme.

Konferencja organizowana jest w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej.

Konferencja jest objęta akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.