IAB ExpertPanel: Programmatic bezpieczny i efektywny. Premiera PORADNIKA PROGRAMMATIC 2022 IAB Polska

10/25/2022
„Poradnik Programmatic 2022” to nowa, kompleksowa publikacja IAB Polska, którą premierowo zaprezentujemy i omówimy podczas bezpłatnego webinaru. Zapraszamy na IAB ExpertPanel: Programmatic efektywny i bezpieczny, podczas którego eksperci z Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska rozmawiać będą o tym, jakie są obecne wyzwania i jak we właściwy sposób stosować programatyczny model zakupu w różnych działaniach marketingowych.

Wydarzenie odbędzie się 9 listopada 2022 o godzinie 11:00. Uczestnicy wydarzenia otrzymają publikację jako pierwsi. 

Link do rejestracji tutaj >

Wartość rynku reklamy programatycznej niezmiennie rośnie. Z najnowszej edycji badania IAB/PwC AdEx wynika, że w 2021 roku w Polsce wydatki na ten model zakupu stanowiły już 23% wydatków na reklamę online ogółem, a blisko 50% wydatków na reklamę display (w  tym wideo), odnotowując 25,3% wzrost w stosunku do roku poprzedniego. Jednocześnie w kolejnych latach można spodziewać się dalszych corocznych dwucyfrowych wzrostów inwestycji w ten model zakupu.  

W związku z powyższym wzrasta nie tylko zapotrzebowanie na wiedzę z tego tematu, ale także konieczność standaryzacji i zapewnienia bezpieczeństwa reklamy programmatic. 

Jako Grupa Robocza Programmatic IAB Polska chcemy ,dzięki  Poradnikowi przybliżyć jego odbiorcom, czym jest i jak we właściwy sposób stosować programatyczny model zakupu w różnych działaniach marketingowych. Na blisko 100 stronach przedstawiliśmy zarówno zagadnienia techniczne, sposoby realizacji działań, przykłady faktycznych kampanii, jak i  systemowe rozwiązania w zakresie bezpieczeństwa – komentuje Elżbieta Kondzioła, Online Sales Director LOVEMEDIA, Szefowa Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska.

Zapraszamy na IAB ExpertPanel: Programmatic bezpieczny i efektywny. Premiera PORADNIKA PROGRAMMATIC 2022 IAB Polska, podczas którego wystąpią eksperci z Grupy Roboczej:

  • Łukasz Bańkowski, Senior Enterprise Manager, Adform 
  • Krzysztof Czok, Board Member, Tri-table 
  • Jacek Józwiak, Head of Marketing Platforms, Salestube 
  • Gosia Kmieciak, Managing Director, CEE, Equativ.com
  • Elżbieta Kondzioła, Online Sales Director LOVEMEDIA 
  • Igor Rosłonek, Head of Technical Account Managers, Waytogrow 
  • Marta Zielonka, Programmatic Investment Manager, Publicis Media Exchange 

 
Wydarzenie odbędzie się 9 listopada w godz. 11:00 – 12:00 live, na platformie LiveWebinar. Udział jest bezpłatny, ale obowiązuje rejestracja.  Link do rejestracji tutaj >

Uczestnicy spotkania otrzymają „PORADNIK PROGRAMMATIC 2022 IAB Polska” jako pierwsi. 

 
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, posiadacze certyfikatów otrzymują za udział 2 punkty recertyfikacyjne. 
 
Partner technologiczny wydarzenia: LiveWebinar 

Czytaj także

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.