IAB Europe zaprasza na warsztaty dot. Transparency and Consent Framework – przełączenie z wersji 1.1 TCF do 2.0 TCF

01/08/2020
21 sierpnia IAB Europe we współpracy z IAB Tech Lab zapowiedziało uruchomienie wersji 2.0 mechanizmu Transparency and Consent Framework, którego celem jest stworzenie ram przejrzystości i zgody, czyli standardu branżowego, który ułatwia użytkownikom internetu zarządzanie swoimi zgodami udzielanymi na podstawie przepisów RODO.

21 sierpnia IAB Europe we współpracy z IAB Tech Lab zapowiedziało uruchomienie wersji 2.0 mechanizmu Transparency and Consent Framework, którego celem jest stworzenie ram przejrzystości i zgody, czyli standardu branżowego, który ułatwia użytkownikom internetu zarządzanie swoimi zgodami udzielanymi na podstawie przepisów RODO.

Wersja 1.1 TCF przestanie funkcjonować na koniec pierwszego kwartału 2020 r. Jest to oficjalny termin, w którym wszyscy zarejestrowani w TCF dostawcy i CMPs powinni rozpocząć pracę w wersji 2.0 TCF.

W tym czasie IAB Europe oferuje zainteresowanym podmiotom serię warsztatów, które mają merytorycznie wspomóc proces przełączenia z wersji 1.1 TCF do wersji 2.0 TCF. Warsztaty rozpoczynają się 16 stycznia 2020 i potrwają do końca pierwszego kwartału 2020 r. Będą to 1-godzinne webinary, do których można dołączać i skorzystać z wiedzy ekspertów IAB Europe. Każdy webinar będzie poświęcony konkretnym zagadnieniom związanym z przełączeniem wersji TCF, takim jak np. interfejs użytkownika, różnice w specyfikacji technicznej wersji 1.1 TCF i 2.0 TCF.

IAB Europe przygotowało dedykowaną stronę internetową: webpage, na której można znaleźć wszystkie szczegóły dot. warsztatów i zarejestrować się.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.