IAB Europe zaprasza na warsztaty dot. Transparency and Consent Framework – przełączenie z wersji 1.1 TCF do 2.0 TCF

01/08/2020
21 sierpnia IAB Europe we współpracy z IAB Tech Lab zapowiedziało uruchomienie wersji 2.0 mechanizmu Transparency and Consent Framework, którego celem jest stworzenie ram przejrzystości i zgody, czyli standardu branżowego, który ułatwia użytkownikom internetu zarządzanie swoimi zgodami udzielanymi na podstawie przepisów RODO.

21 sierpnia IAB Europe we współpracy z IAB Tech Lab zapowiedziało uruchomienie wersji 2.0 mechanizmu Transparency and Consent Framework, którego celem jest stworzenie ram przejrzystości i zgody, czyli standardu branżowego, który ułatwia użytkownikom internetu zarządzanie swoimi zgodami udzielanymi na podstawie przepisów RODO.

Wersja 1.1 TCF przestanie funkcjonować na koniec pierwszego kwartału 2020 r. Jest to oficjalny termin, w którym wszyscy zarejestrowani w TCF dostawcy i CMPs powinni rozpocząć pracę w wersji 2.0 TCF.

W tym czasie IAB Europe oferuje zainteresowanym podmiotom serię warsztatów, które mają merytorycznie wspomóc proces przełączenia z wersji 1.1 TCF do wersji 2.0 TCF. Warsztaty rozpoczynają się 16 stycznia 2020 i potrwają do końca pierwszego kwartału 2020 r. Będą to 1-godzinne webinary, do których można dołączać i skorzystać z wiedzy ekspertów IAB Europe. Każdy webinar będzie poświęcony konkretnym zagadnieniom związanym z przełączeniem wersji TCF, takim jak np. interfejs użytkownika, różnice w specyfikacji technicznej wersji 1.1 TCF i 2.0 TCF.

IAB Europe przygotowało dedykowaną stronę internetową: webpage, na której można znaleźć wszystkie szczegóły dot. warsztatów i zarejestrować się.

Czytaj także

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Dwa niezwykłe dni Forum IAB 2023 za nami. Podczas konferencji ponad 120 wybitnych ekspertów z dziedziny marketingu, nauki i biznesu podzieliło się strategiami efektywnego prowadzenia biznesu w trudnych czasach. W czasie wydarzenia miał także premierę Raport Strategiczny Internet 2022/2023. Tegoroczna edycja Forum IAB odbyła się w dniach 30-31 maja w warszawskich Złotych Tarasach i tradycyjnie zgromadziła ponad 1000 osób. 

Social Media 2023 – pierwsza edycja raportu Gemius, PBI i IAB Polska już dostępna

Social Media 2023 – pierwsza edycja raportu Gemius, PBI i IAB Polska już dostępna

Charakterystyka użytkowników polskich platform social mediowych, wnikliwy opis najważniejszych graczy oraz przegląd rynku reklamowego mediów społecznościowych. Do rąk czytelników trafiła właśnie pierwsza edycja raportu Social Media 2023, powstałego na bazie danych z badań gemiusAdReal oraz Mediapanel. Raport, który w przekrojowy sposób opisuje polskie social media, jest wynikiem współpracy firmy Gemius z Polskimi Badaniami Internetu oraz Grupą Roboczą Social Media przy IAB Polska.