Marketerzy stoją w obliczu licznych wyzwań, zakłócających istniejące wskaźniki reklamowe, takie jak: fragmentaryzacja odbiorców, dynamiczny rozwój nowych modeli kreatywnych i wycofanie 3rd party cookies. Jednocześnie branża reklamowa znajduje się pod presją, aby dostosować się do bardziej zrównoważonych praktyk w celu zmniejszenia emisji gazów cieplarnianych. W rezultacie wielu reklamodawców poszukuje nowych metod pomiaru, aby zapewnić lepsze wyniki biznesowe i ograniczyć marnotrawstwo, które wprowadzają na rynek narzędzia i metodologie pomiaru uwagi.
„Przewodnik Po Uwadze W Digital Marketingu” zawiera przegląd tego, czym jest uwaga w marketingu cyfrowym i dlaczego jej pomiar zyskuje obecnie na zainteresowaniu. Publikacja została napisana wspólnie z przedstawicielami 19 firm członkowskich IAB Europe: DoubleVerify, Microsoft, GroupM, Kantar, FreeWheel, Scibids, ShowHeros, Teads, Eskimi, PubMatic, Verve Group, Xaxis, Viznet i Vidmob. IAB Europe współpracowało również z The Attention Council w celu zapewnienia międzybranżowej współpracy i harmonizacji.
Więcej na temat przewodnika oraz link do jego bezpłatnego pobrania znajduje się na TEJ stronie IAB Europe.