IAB Europe wydało “Przewodnik Po Uwadze W Digital Marketingu”

05/19/2023
Reklama jest niczym bez uważnych odbiorców. Jednak w sytuacji, gdy konsumenci są codziennie narażeni na tysiące reklam, utrzymanie uwagi staje się coraz trudniejsze. Aby sprostać temu wyzwaniu, IAB Europe, opublikowało nowy przewodnik dotyczący uwagi w marketingu cyfrowym.

Marketerzy stoją w obliczu licznych wyzwań, zakłócających istniejące wskaźniki reklamowe, takie jak: fragmentaryzacja odbiorców, dynamiczny rozwój nowych modeli kreatywnych i wycofanie 3rd party cookies. Jednocześnie branża reklamowa znajduje się pod presją, aby dostosować się do bardziej zrównoważonych praktyk w celu zmniejszenia emisji gazów cieplarnianych. W rezultacie wielu reklamodawców poszukuje nowych metod pomiaru, aby zapewnić lepsze wyniki biznesowe i ograniczyć marnotrawstwo, które wprowadzają na rynek narzędzia i metodologie pomiaru uwagi.

“Przewodnik Po Uwadze W Digital Marketingu” zawiera przegląd tego, czym jest uwaga w marketingu cyfrowym i dlaczego jej pomiar zyskuje obecnie na zainteresowaniu. Publikacja została napisana wspólnie z  przedstawicielami 19 firm członkowskich IAB Europe: DoubleVerify, Microsoft, GroupM, Kantar, FreeWheel, Scibids, ShowHeros, Teads, Eskimi, PubMatic, Verve Group, Xaxis, Viznet i Vidmob. IAB Europe współpracowało również z The Attention Council w celu zapewnienia międzybranżowej współpracy i harmonizacji.

Więcej na temat przewodnika oraz link do jego bezpłatnego pobrania znajduje się na TEJ stronie IAB Europe.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.