IAB Europe Virtual Programmatic Day w listopadzie.

09/18/2020
Przed nami największa konferencja programatyczna - Virtual Programmatic Day, organizowane przez IAB Europe.

Wydarzenie skupia ekspertów i liderów rynku reklamy programatycznej, którzy podejmą ważne tematy dotyczące ostatnie zmian, trendów i wyzwań z zakresu branży programmatic w Europie. Wydarzenie odbędzie się na żywo 19 listopada w godzinach 12:00 – 14:30. Na uczestników czekają panele dyskusyjne i interaktywna sekcja pytań i odpowiedzi.

Już wkrótce pojawi się lista prelegentów i agenda.

Link do rejestracji tutaj.

 

Czytaj także

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.

Scenariusze zajęć dla nauczycieli wspierane przez AI! Nowy e-book IAB Polska

Scenariusze zajęć dla nauczycieli wspierane przez AI! Nowy e-book IAB Polska

Tym razem mamy coś dla nauczycieli i edukatorów! Przedstawiciele Grupy Zadaniowej AI dla Edukacji IAB Polska przygotowali e-book, który zawiera aż 10 scenariuszy zajęć wspieranych przez AI. W scenariuszach tych sztuczna inteligencja jest traktowana nie jako dodatek, ale narzędzie nauczania i uczenia się.