IAB Europe publikuje nowe wyniki badań na temat reklamy programmatic.

10/05/2020
Ostatnie wyniki z Badania Wydatków na Reklamę Programmatic IAB Europe pokazują, że udział rynku programmatic w 2019r. wzrósł do 23% i osiągnął wartość 23 mld euro. Zgodnie z tym trendem już 77% reklamy display i ponad 50% reklamy video jest pozyskiwana metodami programatycznymi.

Attitudes to Programmatic Advertising 2020

IAB Europe opublikowało raport z wynikami najnowszych badań na temat rynku programmatic ujawniający wielkość, główne czynniki wzrostu i wyzwania przed jakimi stoi rynek. Do badania przystąpiło ponad 350 reklamodawców, wydawców, agencji i dostawców rozwiązań technicznych z 31 rynków. Badanie prowadzone od sześciu lat stało się benchmarkiem dla rynku reklamy pokazującym rozwój strategii, postaw i poziomu adaptacji reklamy programatycznej.

Cały raport zawiera pełne statystyki odnoszące się do wybranych obszarów wzrostu programmatic w przyszłości, pozyskiwania talentów w tej dziedzinie i doskonalenia metod pomiarowych.

Raporty do pobrania:

Więcej informacji znajduje się na stronie IAB Europe >> 

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w świecie biznesu.

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.