IAB Europe publikuje nowe wyniki badań na temat reklamy programmatic.

10/05/2020
Ostatnie wyniki z Badania Wydatków na Reklamę Programmatic IAB Europe pokazują, że udział rynku programmatic w 2019r. wzrósł do 23% i osiągnął wartość 23 mld euro. Zgodnie z tym trendem już 77% reklamy display i ponad 50% reklamy video jest pozyskiwana metodami programatycznymi.

Attitudes to Programmatic Advertising 2020

IAB Europe opublikowało raport z wynikami najnowszych badań na temat rynku programmatic ujawniający wielkość, główne czynniki wzrostu i wyzwania przed jakimi stoi rynek. Do badania przystąpiło ponad 350 reklamodawców, wydawców, agencji i dostawców rozwiązań technicznych z 31 rynków. Badanie prowadzone od sześciu lat stało się benchmarkiem dla rynku reklamy pokazującym rozwój strategii, postaw i poziomu adaptacji reklamy programatycznej.

Cały raport zawiera pełne statystyki odnoszące się do wybranych obszarów wzrostu programmatic w przyszłości, pozyskiwania talentów w tej dziedzinie i doskonalenia metod pomiarowych.

Raporty do pobrania:

Więcej informacji znajduje się na stronie IAB Europe >> 

Czytaj także

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.