Grupa Streetcom przystępuje do grona firm członkowskich IAB Polska.

11/18/2020
Grupa Streetcom to agencja marketing services, wyspecjalizowana w działaniach nakierowanych na consumer experience. Zapewnia kompleksową obsługę kampanii 360° z uwzględnieniem, experience, influnecer i social marketingu, we wszystkich kanałach komunikacji.

W skład grupy Streetcom wchodzą marki: Streetcom, InStars, Fameshop, Talk Markieting i Hash.fm. Streetcom realizuje kampanie digitalowe 360°, obsługę social mediów, działania w e-commerce oraz kampanie product seeding. InStars generuje wiarygodne opinie w internecie. Fameshop zajmuje się budowaniem jakościowego contentu w social mediach, w oparciu o micro influencerów. Talk Marketing świadczy usługi w ramach marketingu rekomendacji, a Hash.fm to pierwsza w Polsce platforma dla wysoko zasięgowych influencerów.
Agencja Streetcom powstała w 2004 r. i na przestrzeni lat skutecznie budowała pozycję lidera. Obecnie zarządza największą w Polsce, półmilionowa bazą daily influencerów, a w zakresie e-samplingu dostarcza projekty w skali europejskiej.

„Internet, w tym social media to nasza rzeczywistość, a zarazem główne źródło informacji o otaczającym świecie. Miejsce, w którym zdobywamy wiedzę, ale także informacje o produktach i usługach. Od kilkunastu lat działamy w tym zakresie. Wiemy, jak dotrzeć do odbiorców, budować wizerunek, generować content i kreować opinie, wykorzystując coraz bardziej innowacyjne narzędzia. Działamy dla marek i klientów z różnych segmentów rynku, zawsze starając się zaproponować optymalne i najbardziej efektywne rozwiązanie. W IAB Polska chcemy wypracowywać i wspierać rozwiązania, które będą systematyzowały i nadawały ramy prawne i zwyczajowe w standardach prowadzenia kampanii związanych z social i influnecer marketingiem.” – mówi Matylda Szymalska, Prezes Zarządu / CEO

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. Więcej informacji TUTAJ.

Czytaj także

Patronat IAB: X edycja konferencji Multiscreen Day

Patronat IAB: X edycja konferencji Multiscreen Day

Redakcja magazynu Media Marketing Polska zaprasza na wyjątkowe wydarzenie dla branży mediowej i reklamowej– X edycję konferencji Multiscreen Day! IAB Polska został patronem honorowym wydarzenia.

Go2Market dołącza do IAB Polska

Go2Market dołącza do IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Go2Market – agencja e-commerce, która kompleksowo wspiera firmy w sprzedaży na Amazon w modelach Seller i Vendor.

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.