Grupa Streetcom przystępuje do grona firm członkowskich IAB Polska.

11/18/2020
Grupa Streetcom to agencja marketing services, wyspecjalizowana w działaniach nakierowanych na consumer experience. Zapewnia kompleksową obsługę kampanii 360° z uwzględnieniem, experience, influnecer i social marketingu, we wszystkich kanałach komunikacji.

W skład grupy Streetcom wchodzą marki: Streetcom, InStars, Fameshop, Talk Markieting i Hash.fm. Streetcom realizuje kampanie digitalowe 360°, obsługę social mediów, działania w e-commerce oraz kampanie product seeding. InStars generuje wiarygodne opinie w internecie. Fameshop zajmuje się budowaniem jakościowego contentu w social mediach, w oparciu o micro influencerów. Talk Marketing świadczy usługi w ramach marketingu rekomendacji, a Hash.fm to pierwsza w Polsce platforma dla wysoko zasięgowych influencerów.
Agencja Streetcom powstała w 2004 r. i na przestrzeni lat skutecznie budowała pozycję lidera. Obecnie zarządza największą w Polsce, półmilionowa bazą daily influencerów, a w zakresie e-samplingu dostarcza projekty w skali europejskiej.

„Internet, w tym social media to nasza rzeczywistość, a zarazem główne źródło informacji o otaczającym świecie. Miejsce, w którym zdobywamy wiedzę, ale także informacje o produktach i usługach. Od kilkunastu lat działamy w tym zakresie. Wiemy, jak dotrzeć do odbiorców, budować wizerunek, generować content i kreować opinie, wykorzystując coraz bardziej innowacyjne narzędzia. Działamy dla marek i klientów z różnych segmentów rynku, zawsze starając się zaproponować optymalne i najbardziej efektywne rozwiązanie. W IAB Polska chcemy wypracowywać i wspierać rozwiązania, które będą systematyzowały i nadawały ramy prawne i zwyczajowe w standardach prowadzenia kampanii związanych z social i influnecer marketingiem.” – mówi Matylda Szymalska, Prezes Zarządu / CEO

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. Więcej informacji TUTAJ.

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w świecie biznesu.

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.