Grupa Streetcom przystępuje do grona firm członkowskich IAB Polska.

11/18/2020
Grupa Streetcom to agencja marketing services, wyspecjalizowana w działaniach nakierowanych na consumer experience. Zapewnia kompleksową obsługę kampanii 360° z uwzględnieniem, experience, influnecer i social marketingu, we wszystkich kanałach komunikacji.

W skład grupy Streetcom wchodzą marki: Streetcom, InStars, Fameshop, Talk Markieting i Hash.fm. Streetcom realizuje kampanie digitalowe 360°, obsługę social mediów, działania w e-commerce oraz kampanie product seeding. InStars generuje wiarygodne opinie w internecie. Fameshop zajmuje się budowaniem jakościowego contentu w social mediach, w oparciu o micro influencerów. Talk Marketing świadczy usługi w ramach marketingu rekomendacji, a Hash.fm to pierwsza w Polsce platforma dla wysoko zasięgowych influencerów.
Agencja Streetcom powstała w 2004 r. i na przestrzeni lat skutecznie budowała pozycję lidera. Obecnie zarządza największą w Polsce, półmilionowa bazą daily influencerów, a w zakresie e-samplingu dostarcza projekty w skali europejskiej.

„Internet, w tym social media to nasza rzeczywistość, a zarazem główne źródło informacji o otaczającym świecie. Miejsce, w którym zdobywamy wiedzę, ale także informacje o produktach i usługach. Od kilkunastu lat działamy w tym zakresie. Wiemy, jak dotrzeć do odbiorców, budować wizerunek, generować content i kreować opinie, wykorzystując coraz bardziej innowacyjne narzędzia. Działamy dla marek i klientów z różnych segmentów rynku, zawsze starając się zaproponować optymalne i najbardziej efektywne rozwiązanie. W IAB Polska chcemy wypracowywać i wspierać rozwiązania, które będą systematyzowały i nadawały ramy prawne i zwyczajowe w standardach prowadzenia kampanii związanych z social i influnecer marketingiem.” – mówi Matylda Szymalska, Prezes Zarządu / CEO

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. Więcej informacji TUTAJ.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.