Grupa Robocza Brand Safety zaprasza do prezentacji rozwiązań zwiększających bezpieczeństwo marki

02/13/2020
W ramach bieżących prac Grupy Roboczej Brand Safety chcielibyśmy zaprosić firmy oferujące rozwiązania zwiększające bądź monitorujące bezpieczeństwo marki w internecie do ich prezentacji.  Grupa  koncentruje się na zagadnieniach związanych z narzędziami i procesami marketingu online, które mają za zadanie zapobiegać wyświetlaniu reklamy w niechcianym lub szkodliwym dla marki kontekście. Kluczowe w działaniach Grupy jest zapewnienie, […]

W ramach bieżących prac Grupy Roboczej Brand Safety chcielibyśmy zaprosić firmy oferujące rozwiązania zwiększające bądź monitorujące bezpieczeństwo marki w internecie do ich prezentacji. 

Grupa  koncentruje się na zagadnieniach związanych z narzędziami i procesami marketingu online, które mają za zadanie zapobiegać wyświetlaniu reklamy w niechcianym lub szkodliwym dla marki kontekście. Kluczowe w działaniach Grupy jest zapewnienie, poprzez edukację, wzrostu świadomości reklamodawców co do znaczenia otoczenia ich działań komunikacyjnych.

Szczegółowe informacje, założenia oraz daty znajdują się w dokumencie RFI.

W razie pytań zapraszamy do kontaktu:

Małgorzata Walendziewska
special programs manager
E-mail: m.walendziewska@iab.org.pl
M: +48 516 218 654

 

 

Czytaj także

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Dwa niezwykłe dni Forum IAB 2023 za nami. Podczas konferencji ponad 120 wybitnych ekspertów z dziedziny marketingu, nauki i biznesu podzieliło się strategiami efektywnego prowadzenia biznesu w trudnych czasach. W czasie wydarzenia miał także premierę Raport Strategiczny Internet 2022/2023. Tegoroczna edycja Forum IAB odbyła się w dniach 30-31 maja w warszawskich Złotych Tarasach i tradycyjnie zgromadziła ponad 1000 osób. 

Social Media 2023 – pierwsza edycja raportu Gemius, PBI i IAB Polska już dostępna

Social Media 2023 – pierwsza edycja raportu Gemius, PBI i IAB Polska już dostępna

Charakterystyka użytkowników polskich platform social mediowych, wnikliwy opis najważniejszych graczy oraz przegląd rynku reklamowego mediów społecznościowych. Do rąk czytelników trafiła właśnie pierwsza edycja raportu Social Media 2023, powstałego na bazie danych z badań gemiusAdReal oraz Mediapanel. Raport, który w przekrojowy sposób opisuje polskie social media, jest wynikiem współpracy firmy Gemius z Polskimi Badaniami Internetu oraz Grupą Roboczą Social Media przy IAB Polska.