Grupa Robocza Brand Safety zaprasza do prezentacji rozwiązań zwiększających bezpieczeństwo marki

02/13/2020
W ramach bieżących prac Grupy Roboczej Brand Safety chcielibyśmy zaprosić firmy oferujące rozwiązania zwiększające bądź monitorujące bezpieczeństwo marki w internecie do ich prezentacji.  Grupa  koncentruje się na zagadnieniach związanych z narzędziami i procesami marketingu online, które mają za zadanie zapobiegać wyświetlaniu reklamy w niechcianym lub szkodliwym dla marki kontekście. Kluczowe w działaniach Grupy jest zapewnienie, […]

W ramach bieżących prac Grupy Roboczej Brand Safety chcielibyśmy zaprosić firmy oferujące rozwiązania zwiększające bądź monitorujące bezpieczeństwo marki w internecie do ich prezentacji. 

Grupa  koncentruje się na zagadnieniach związanych z narzędziami i procesami marketingu online, które mają za zadanie zapobiegać wyświetlaniu reklamy w niechcianym lub szkodliwym dla marki kontekście. Kluczowe w działaniach Grupy jest zapewnienie, poprzez edukację, wzrostu świadomości reklamodawców co do znaczenia otoczenia ich działań komunikacyjnych.

Szczegółowe informacje, założenia oraz daty znajdują się w dokumencie RFI.

W razie pytań zapraszamy do kontaktu:

Małgorzata Walendziewska
special programs manager
E-mail: m.walendziewska@iab.org.pl
M: +48 516 218 654

 

 

Czytaj także

IAB Polska partnerem CTV Ad Days Europe

IAB Polska partnerem CTV Ad Days Europe

IAB Polska została partnerem międzynarodowej konferencji CTV Ad Days, w tym roku odbywającej się 12 listopada w Warszawie. Patronat nad wydarzeniem objął również IAB Europe.